palczak Napisano 22 Listopad 2010 Share Napisano 22 Listopad 2010 Witam serdecznie... Mam pytanie zwiazane z uzyciem pamieci RAM przez program 3DS w czasie renderingu gdy mam wlaczony podglad na "manadzer zadan" widze ze procesor pracuje na 100% (Quad Core) natomiast pamiec RAM wykorzystana jest zawsze max do 3.85GB. Robie juz kilkanascie prob z Vray (1.51) i zawsze to samo. Czy ktos mi moze powiedziec jak moge to zmienic aby uzywac max ilosci pamieci pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 22 Listopad 2010 Share Napisano 22 Listopad 2010 Ile masz dostępnej pamięci ram? Jeśli więcej jak 4GB to potrzebujesz systemu 64-bitowego. Sz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 22 Listopad 2010 Share Napisano 22 Listopad 2010 32bitowy nie pokaze więcej jak 3gb. moze scena nie wymaga więcej ramu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
palczak Napisano 22 Listopad 2010 Autor Share Napisano 22 Listopad 2010 (edytowane) oops... Zapomnialem dopisac najwazniejszego - mam windows xp 64 bit ... windows pokazuje 6GB - a jak wspomnialem wyzej w czasie renderingu jak wlaczam menadzer zadac tylko wykorzystuje 3.85 Edytowane 22 Listopad 2010 przez palczak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 22 Listopad 2010 Share Napisano 22 Listopad 2010 No to dobrze, znaczy że system/3ds nie potrzebuje akurat teraz więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
palczak Napisano 22 Listopad 2010 Autor Share Napisano 22 Listopad 2010 ...a ja myslalem ze skoro ma 6gb to bedzie na maxa uzywal pamieci aby przyspieszyc rendering .... no nic - skoro tak jest dobrze, to znaczy ze tak ma byc.. dzieki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 22 Listopad 2010 Share Napisano 22 Listopad 2010 (edytowane) Tak informacyjnie, jak Ci zabraknie ramu podczas renderingu to pierwszym objawem będzie krztuszenie się systemu i użycie procesora zacznie spadać wraz ze wzrostem deficytu pamięci. Można to jeszcze zbalansować przez zmianę ustawień kontroli drzewa BSP przez silnik - więcej pamięci/szybszy render. Opis dla vraya RK. Edytowane 22 Listopad 2010 przez La R 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
palczak Napisano 22 Listopad 2010 Autor Share Napisano 22 Listopad 2010 (edytowane) dzieki La R , sprobuje pobawic sie ustawieniami tego drzewa update: Udalo mi sie zwiekszyc zuzycie ramu prawie do 4.2GB (pozniej wywala) !!! dzieki raz jeszcze LA R update 2 Czy moze mi ktos lopatologicznie wytlumaczyc do czego sluzy zakladka "Dymanic Memory Limit" Troszke sie tym zaczalem bawic i gdy przekroczylem w ustawieniach 4000 wywala mi maxa gdy vray zaczyna liczyc light cache domyslnie maz mial ustawione 2000 przy wartosciach 3000 - chodzi swietnie ponad 4000 wywala Wnioskuje ze lepiej zainwestowac w szybszy procesor niz w wieksza ilosc pamieci RAM skoro procek chodzi na maxa a ramu zawsze zostaje okolo 20% zapasu Edytowane 22 Listopad 2010 przez palczak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajnsztajnik Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 a moze masz maxa 32 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się