blachu Napisano 24 Listopad 2010 Napisano 24 Listopad 2010 witam, jak zrobic takie zamokniete rejony na betonie, ulicy itp? nie chodzi tu o kaluze tylko o mokra powierzchnie ktora rowniez jak widac odbija elementy
olaf Napisano 24 Listopad 2010 Napisano 24 Listopad 2010 IMO dodajesz specular mapę z odbiciami w tych rejonach. przyciemniasz teksturę realistycznie i przy ciemniejszym łądnie wychodzą odbicia. Takie drobne pytania najlepiej chyba w renderach testowych wrzucac, tam odwiedzalnosc spora.
4lepy Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 Moze to sie przyda http://www.dmmultimedia.com/3dtips_05.htm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się