Yatashi Napisano 26 Listopad 2010 Napisano 26 Listopad 2010 Witam. Jestem nowy na forum i chciałem przedstawić początek swojego modelu myślę ,że z waszą pomocą uda mi się go dokończyć idealnie. Na razie posiadam tylko początek modelu ale wolę pokazywać po kawałku i od razu poprawiać błędny niż potem na całym modelu. Od razu pojawia się problem zakończenia chamferów na końcu maski jak połączę je od tak to powstaną 2 trójkąty, są jakieś specjalne metody na takie rzeczy? Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Pawlito Napisano 26 Listopad 2010 Napisano 26 Listopad 2010 Witam również. Niestety, muszę Cię na początek trochę zmartwić (tylko trochę bo na szczęscie dopiero zacząłeś), bo źle robisz wycinając otwory na światła. Jak ty potem chcesz idealnie (no dobra, przynajmniej poprawnie) spasować światła które są w Twoim przypadku integralną częścią bryły nadwozia? Zrób najpierw zarys bryły całego samochodu, a potem pchaj się w detal. To samo tyczy się okien, niczego nie wycinasz. Żeby mieć jakieś wyobrażenie o modelowaniu pojazdu i nie nabywać na początku złych nawyków, zobacz to (mi pomogło zrozumieć o co chodzi w rzemiośle): http://www.3d-palace.com/2010/04/advanced-automotive-modelling-in-3ds-max/
Yatashi Napisano 26 Listopad 2010 Autor Napisano 26 Listopad 2010 Dzięki przestudiuję go i zacznę od nowa robić. Z tą metodą może i masz rację gdyż jest w nich strasznie dużo ,,krzywizn" które przy mojej metodzie było by trudno utrzymać.
Pawlito Napisano 26 Listopad 2010 Napisano 26 Listopad 2010 Z tym że w tym tutorialu autor powycinał otwory na światła, ale ty tego nie rób bo tylko spaskudzisz model. Obejrzyj sobie te filmiki żeby wyczuć czy dasz sobie radę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się