kowal1916 Napisano 26 Listopad 2010 Share Napisano 26 Listopad 2010 Witam, Jak wstawic obiekt VrayProxy, ktory wczesniej wyeksportowalem tak aby zachowal on nalozone na niego wczesniej materialy. Zdobylem kilka informacji, ze powinienem poszukac czegos o SubMaterial niestety nie wiem czy zle robie czy moze cos nie tak dziala ale nic z tego nie wychodzi, moze ktos znajdzie rozwiazanie na ten problem, bede bardzo wdzieczny za kazda pomoc. Sam mecze sie z tym juz dlugi czas. 1.Tak wyglada przykladowy model z nalozonymi materialami, ktore mi odpowiadaja. 2.PRzyporzadkowuje kazdemu z uzytych matrialow numer ID 3. Tworze sub material poprzez przeciagniecie materialow do poszczegolnych slotów 4. Wykonuje export. 5. Tak wyglada rozlozenie zaraz po zrobienu VrayProxy. 6. A tak po nalozeniu na obiekt proxy materialu zrobionego przed exportem sub material Z gory dziekuje za kazda rade i komentarz. luca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal1916 Napisano 29 Listopad 2010 Autor Share Napisano 29 Listopad 2010 prosze o jakie kolwiek rady, kazda wskazowka pozwoli mi zaczac szukac gdzie indziej nic do tej pory. prosilbym tez zeby ktos napisal czy chociaz dobrze i pokolei robie to co przedstawilem. z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cide Napisano 29 Listopad 2010 Share Napisano 29 Listopad 2010 prosze o jakie kolwiek rady, kazda wskazowka pozwoli mi zaczac szukac gdzie indziej nic do tej pory. prosilbym tez zeby ktos napisal czy chociaz dobrze i pokolei robie to co przedstawilem. z gory dzieki A jak wyglądają ID poligonów w samym modelu? Bo widzę, że starasz się wyeksportować kilka obiektów na raz. Moja rada, to posprawdzaj czy poligony mają odpowiednie ID (odpowiadające ID materiałowi). Jak miały, to zataczuj całość do jednego modelu i dopiero eksportuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 29 Listopad 2010 Share Napisano 29 Listopad 2010 Bez sensu robić to ręcznie. Jak masz model złożony z kilku modeli o różnych materiałach to przy łączeniu ich attache'em pyta cię czy zrobić automatycznie wspólny sub-material. Model musi być połączony w jeden mesh przy eksporcie. Jak zrobi ci proxy to musisz je zapisać w pliku max bo format vrayproxy przenosi tylko geometrię a nie materiały. Materiały zapisywane są w pliku max. Potem robisz merge tego proxy i masz z materiałami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadysz Napisano 29 Listopad 2010 Share Napisano 29 Listopad 2010 dokladnie tak jak siwy napisał, ataczujesz wszystko w jeden obiekt, sciagasz z niego material, robisz proxa (jak dasz autocreate to material powinien zostac od razu przypisany) i juz pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal1916 Napisano 29 Listopad 2010 Autor Share Napisano 29 Listopad 2010 dzieki wielkie za wskazowki, dzisiaj sprawdze to, jeszcze raz dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się