Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam duży problem, ponieważ gdy renderuję warstwy, to na warstwie diffuseFilter i kilku innych wychodzą jakieś dziwactwa, które nie powinny się tam znajdować. Dla przykładu DiffuseFilter:

difffilter.jpg

 

Na zielono zaznaczyłem obszary, w których pojawiły się anomalie ( jasnoszare jakby refleksy oraz na zasłonie na granicy dwóch materiałów odróżniające się od reszty miejsca ).

 

O co tu chodzi? Czy Vray nie radzi sobie z multimaterial i blend material ( standard ) że generuje babole? Same materiały zastosowane w scenie, to Vray materiały. Jedynie blend material to jest maxowy, a nie Vrayowy, ale składowe tego blenda to już są Vray material.

Prosze o pomoc, bo ten błąd uniemożliwia mi rendering i kompozycję warstw.

  • Wyświetleń 680
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności