Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam mały problem bo podczas renderingu wszystkie materiały gdzie obnizam funkcję glossines lub po prostu powiększam odbicie wychodzą z dużą ziarnistością. Tak jakbym cos zle ustawił w opcjach renderingu. ( może przesadziłem z interp. samples. - 50)

Co ciekawe dzieje sie to przy antialiasingu wiekszym niz 2 - tzn przy 2 jest ok a przy 3 i 4 jest ziarnistość. Tak przy okazji ile powinno się stosować subdivs. w opcjach światła v-rayowego? pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

o ile mi wiadomo to im mniej subdiv\'ów tym gorzej, pozatym to napisz coś więcej o AA bo nie kumam czegoś, jeśli dobrze pamiętam bo sprawdzić nie mam gdzie to są 2 ustawienia samplera AA i jest tak jakby od i do ja przeważnie jade na -2 do 2 i jest git

peace

Napisano

pobaw sie parametrami qmc samplera - w szczegolnosci importance sampling. sa to ustawienia generatora liczb losowych. jezeli sa one zbyt pseudo-losowe to moze wyskoczyc efekt, ktory opisales.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności