skok-kuba Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 Mam mały problem bo podczas renderingu wszystkie materiały gdzie obnizam funkcję glossines lub po prostu powiększam odbicie wychodzą z dużą ziarnistością. Tak jakbym cos zle ustawił w opcjach renderingu. ( może przesadziłem z interp. samples. - 50) Co ciekawe dzieje sie to przy antialiasingu wiekszym niz 2 - tzn przy 2 jest ok a przy 3 i 4 jest ziarnistość. Tak przy okazji ile powinno się stosować subdivs. w opcjach światła v-rayowego? pozdrawiam.
jacor3003 Napisano 1 Czerwiec 2004 Napisano 1 Czerwiec 2004 o ile mi wiadomo to im mniej subdiv\'ów tym gorzej, pozatym to napisz coś więcej o AA bo nie kumam czegoś, jeśli dobrze pamiętam bo sprawdzić nie mam gdzie to są 2 ustawienia samplera AA i jest tak jakby od i do ja przeważnie jade na -2 do 2 i jest git peace
adamkos Napisano 23 Czerwiec 2004 Napisano 23 Czerwiec 2004 pobaw sie parametrami qmc samplera - w szczegolnosci importance sampling. sa to ustawienia generatora liczb losowych. jezeli sa one zbyt pseudo-losowe to moze wyskoczyc efekt, ktory opisales.
Chalek Napisano 23 Czerwiec 2004 Napisano 23 Czerwiec 2004 Nie jestem fachowcem od VRaya, ale może sprawdź subdivisions w tych materiałach? (mam nadzieję, że nie wprowadzam Cię w błąd)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się