Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam mały problem bo podczas renderingu wszystkie materiały gdzie obnizam funkcję glossines lub po prostu powiększam odbicie wychodzą z dużą ziarnistością. Tak jakbym cos zle ustawił w opcjach renderingu. ( może przesadziłem z interp. samples. - 50)

Co ciekawe dzieje sie to przy antialiasingu wiekszym niz 2 - tzn przy 2 jest ok a przy 3 i 4 jest ziarnistość. Tak przy okazji ile powinno się stosować subdivs. w opcjach światła v-rayowego? pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

o ile mi wiadomo to im mniej subdiv\'ów tym gorzej, pozatym to napisz coś więcej o AA bo nie kumam czegoś, jeśli dobrze pamiętam bo sprawdzić nie mam gdzie to są 2 ustawienia samplera AA i jest tak jakby od i do ja przeważnie jade na -2 do 2 i jest git

peace

Napisano

pobaw sie parametrami qmc samplera - w szczegolnosci importance sampling. sa to ustawienia generatora liczb losowych. jezeli sa one zbyt pseudo-losowe to moze wyskoczyc efekt, ktory opisales.

Napisano

Nie jestem fachowcem od VRaya, ale może sprawdź subdivisions w tych materiałach?

(mam nadzieję, że nie wprowadzam Cię w błąd)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności