Napisano 31 Maj 200420 l Mam mały problem bo podczas renderingu wszystkie materiały gdzie obnizam funkcję glossines lub po prostu powiększam odbicie wychodzą z dużą ziarnistością. Tak jakbym cos zle ustawił w opcjach renderingu. ( może przesadziłem z interp. samples. - 50) Co ciekawe dzieje sie to przy antialiasingu wiekszym niz 2 - tzn przy 2 jest ok a przy 3 i 4 jest ziarnistość. Tak przy okazji ile powinno się stosować subdivs. w opcjach światła v-rayowego? pozdrawiam.
Napisano 1 Czerwiec 200420 l o ile mi wiadomo to im mniej subdiv\'ów tym gorzej, pozatym to napisz coś więcej o AA bo nie kumam czegoś, jeśli dobrze pamiętam bo sprawdzić nie mam gdzie to są 2 ustawienia samplera AA i jest tak jakby od i do ja przeważnie jade na -2 do 2 i jest git peace
Napisano 23 Czerwiec 200420 l pobaw sie parametrami qmc samplera - w szczegolnosci importance sampling. sa to ustawienia generatora liczb losowych. jezeli sa one zbyt pseudo-losowe to moze wyskoczyc efekt, ktory opisales.
Napisano 23 Czerwiec 200420 l Nie jestem fachowcem od VRaya, ale może sprawdź subdivisions w tych materiałach? (mam nadzieję, że nie wprowadzam Cię w błąd)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto