pim_pon Napisano 6 Grudzień 2010 Napisano 6 Grudzień 2010 Witam Dopadł mnie pewien problem i jestem ciekawy jak radzicie sobie z czymś podobnym. Poniższy obiekty poly: chciałbym wykorzystać jako wzór i stworzyć z niego obiekt dowolnej wielkości. Jednymi słowy: do krawędzi tego obiektu dołączyć jego kopię itd(oczywiście całość musi być jednym elementem z weldowanymi vertexami). Największym problemem dla mnie jest fakt, że należy to zrobić w dwóch wymiarach, więc nie zadziałają tutaj metody stosowane do puszczania poly po spline. Na początku pomyślałem o zwykłym modyfikatorze symmetry. Niestety ta metoda jest czasochłonna i mało precyzyjna. Macie może jakieś inne pomysły?
Smoku Napisano 6 Grudzień 2010 Napisano 6 Grudzień 2010 Nie jestem pewien czy rozumiem, ale jeśli dobrze kumam to możesz użyć array, zattachować i następnie zweldować. Jak symmetry jest czasochłonne? 1
Lucek Napisano 6 Grudzień 2010 Napisano 6 Grudzień 2010 Dobrze mówi z tym arrayem. Ja gdybym miał coś podobnego wykonać to zrobiłbym texturę z alpha i ustawił tiling jak trzeba.
pim_pon Napisano 6 Grudzień 2010 Autor Napisano 6 Grudzień 2010 Symmetry jest czasochłonne ponieważ takich elementów jak na obrazku musi być dziesiątki. Aby było mi łatwiej wytłumaczyć: chciałbym uzyskać coś podobnego. Oczywiście powyższy obrazek to tylko mały wycinek, więc gdybym zaczął działać symmetry to zajęłoby mi to sporo czasu.
pim_pon Napisano 6 Grudzień 2010 Autor Napisano 6 Grudzień 2010 Korzystając z podpowiedzi użyłem funkcji array. Nawet nie podejrzewałem, że istnieje takie narzędzie a na prawdę ma ogromne możliwości :D Efekt: może komuś się przyda Dziękuje za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi