Skocz do zawartości

Wykorzystanie obiektu jako wzoru


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Dopadł mnie pewien problem i jestem ciekawy jak radzicie sobie z czymś podobnym. Poniższy obiekty poly:

s3d5wg.png

chciałbym wykorzystać jako wzór i stworzyć z niego obiekt dowolnej wielkości. Jednymi słowy: do krawędzi tego obiektu dołączyć jego kopię itd(oczywiście całość musi być jednym elementem z weldowanymi vertexami). Największym problemem dla mnie jest fakt, że należy to zrobić w dwóch wymiarach, więc nie zadziałają tutaj metody stosowane do puszczania poly po spline. Na początku pomyślałem o zwykłym modyfikatorze symmetry. Niestety ta metoda jest czasochłonna i mało precyzyjna.

Macie może jakieś inne pomysły?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie jestem pewien czy rozumiem, ale jeśli dobrze kumam to możesz użyć array, zattachować i następnie zweldować. Jak symmetry jest czasochłonne?

  • Confused 1
Napisano

Symmetry jest czasochłonne ponieważ takich elementów jak na obrazku musi być dziesiątki. Aby było mi łatwiej wytłumaczyć:

1z2n75w.png

chciałbym uzyskać coś podobnego. Oczywiście powyższy obrazek to tylko mały wycinek, więc gdybym zaczął działać symmetry to zajęłoby mi to sporo czasu.

Napisano

Korzystając z podpowiedzi użyłem funkcji array. Nawet nie podejrzewałem, że istnieje takie narzędzie a na prawdę ma ogromne możliwości :D

Efekt:

1tqys3.png

może komuś się przyda

 

Dziękuje za pomoc




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności