Skocz do zawartości

Gtx 480 i problem w Maksie


blinq

Rekomendowane odpowiedzi

Podaję link do testów wydajności kart graficznych w viewportach 3Ds max 2011 oraz Maya. Są tam quadro, gtx 4xx, ati fire pro i ati hd. Jest tu też gtx 285. testowano na dx9, dx10, open gl, oraz czym innym. Warto zobaczyć.

http://www.behardware.com/art/imprimer/800/

 

Co ciekawe, wydajnosć jest jedynie niska w wireframe. Zbudowałem scenę z ponad 10 mln poly w we wszystkich opcjach widoku prócz wireframe, edge faces i innych gdzie trzeba wyświetlać linie, scena działała płynnie. Podejrzewam, że przy 20 mln poly też by było ok. Jednak gdy choć w jednym z 4 viewportów będzie opcja wireframe to cały 3ds Max działa z predkością jednej klatki na 2 minuty. Przy dx10 wireframe lepiej działa ale reszta ustawien widoku już nie. Narazie kary zostawiam i pracuje bez wireframe czy edge faces.

Odpisali z supportów na 2 moje maile. Jeden był "pusty" a w drugim informacja, że mam z problemem zgłosić się do sprzedawcy softu.

Trochę dziwne te testy. Jak porównywałem GTX580 do Quadro FX4800 to ta 2ga była jakieś 300-500% szybsza w operacjach na siatkach.

Szybkość wyświetlania siatek nie jest uwarunkowane tylko i wyłącznie poligonami. Obecnie pracuje na projektem jak wcześniej wspomniałem domek+ IVY. Na GTX'sie sie wszystko chodzi super aż do momentu jak nie wstawiłem bluszczu. Zaczęły się skoki doczytywania i lekkie zawieszki (scena pkołob3,2mln poly). Jak znajdę troche więcej czasu to zamieszczę test pomiędzy tymi 2ma kartami głównie w Maxie i Vue

Edytowane przez r.o.b.o.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności