Lukasz_D Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 Czy jest mozliwosc eksportowania postaci zriggowanej i zaanimowanej z mayki do maxa ? Kontrolery, kosci mi sa nie potrzebne juz w maxie byle animacja byla postaci pozostala.
mateusz_s Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 (edytowane) To co mi przychodzi do głowy na ten moment: Zobacz czy w mayi jest taka opcja jak Point Cache, w maxie jest jako modyfikator obiektu, i ona zapsuje pozycje wierzcholkow obiektu kazdej klatki do pliku, potem mozna to wczytac do innego obiektu... Możesz też spróbować wyeksporowac plik FBX, ale on chyba tylko zapisuje klucze podstawowej transformacji, ale nie przeglądałem wszystkich jego opcji... Ewentualnei poszukaj na sieci jakiegoś skrytpu czy pluginu, który zapisze każdą klatkę jako osobny model a potem to złoży do kupy... ps. chyba tutaj umiesic ten post: http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=26 Edytowane 8 Grudzień 2010 przez mateusz_s
hrydek Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 Jest możliwość. Przez FBX, point cache najpewniejszy - wersja 2011 go obsługuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się