Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy jest mozliwosc eksportowania postaci zriggowanej i zaanimowanej z mayki do maxa ? Kontrolery, kosci mi sa nie potrzebne juz w maxie byle animacja byla postaci pozostala.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 669
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To co mi przychodzi do głowy na ten moment:

 

Zobacz czy w mayi jest taka opcja jak Point Cache, w maxie jest jako modyfikator obiektu, i ona zapsuje pozycje wierzcholkow obiektu kazdej klatki do pliku, potem mozna to wczytac do innego obiektu...

 

Możesz też spróbować wyeksporowac plik FBX, ale on chyba tylko zapisuje klucze podstawowej transformacji, ale nie przeglądałem wszystkich jego opcji...

 

Ewentualnei poszukaj na sieci jakiegoś skrytpu czy pluginu, który zapisze każdą klatkę jako osobny model a potem to złoży do kupy...

 

 

ps.

chyba tutaj umiesic ten post:

http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=26

Edytowane przez mateusz_s

Napisano

Jest możliwość. Przez FBX, point cache najpewniejszy - wersja 2011 go obsługuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności