big_white_ninja Napisano 1 Czerwiec 2004 Napisano 1 Czerwiec 2004 Stworzyłem zbroję z kółeczek i chcę żeby przy animacji zachowywała się naturalnie. 1.Ma być przyciągana przez gravitację 2.Kółeczka mają poruszać się niezależnie od siebie ale żeby się nie przenikały. Umiem ustawiać w reaktorze kolizje ale nie wiem jaki modyfikator przypisać kółeczkom, żeby się normalnie zachowywały. *próbowałem rigid body + gravity do kółeczek ale nie spadają na dół bo gracity działa tylko do spraya
Falcrum Napisano 1 Czerwiec 2004 Napisano 1 Czerwiec 2004 Możesz nam najpierw pokazać jak ta zbroja wygląda ?? Pozdr
Cichy Napisano 1 Czerwiec 2004 Napisano 1 Czerwiec 2004 Pewnie masz ustawioną wage każdego kułeczka na 0 kg spróbuj zmienić np na 1kg.
big_white_ninja Napisano 1 Czerwiec 2004 Autor Napisano 1 Czerwiec 2004 Zmiana zadziałała. Dzięki. Lecz pojawił się nowy problem. Ustawiam kółeczka tak jak w zbroji, czyli żeby *przechodziły przez siebie* i podczas animacji nie zachodzi między nimi kolizja, którą ustawiłem w reaktorze w zakładce collision. *kółeczka są ułożone jak elementy kajdanków Wybaczcie ale rysunku nie zamieszczę bo nie umię :-(
Cichy Napisano 1 Czerwiec 2004 Napisano 1 Czerwiec 2004 W opcjach gdzie zmieniałeś mase kółek w rolecie \"Simulation gemoetry\" zaznaczyłęś Concave Mesh??
big_white_ninja Napisano 2 Czerwiec 2004 Autor Napisano 2 Czerwiec 2004 Wszystkie porady pomogły dzięki. [Wyedytowany dnia 14-6-2004 > big_white_ninja]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się