blachu Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 witam jak wyrenderowac w maxie obraz (siatki, facow) zamiast normalnego rendera? Link to comment Share on other sites More sharing options...
blachu Posted December 11, 2010 Author Share Posted December 11, 2010 witam jak wyrenderowac w maxie obraz (siatki, facow) zamiast normalnego rendera? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 zalezy od renderera. Mozna sie bawic np tak: mozna tez uzyc np vray edge texture jesli uzywasz vraya. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamiltsn Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 Można również zaznaczyć ptaszka przy Wire w standardowym materiale ;) Chyba najprościej :] 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smoku Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 Ale wtedy się renderuje tylko siatka. A tak jak podał mirach masz materiał + siatka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blachu Posted December 11, 2010 Author Share Posted December 11, 2010 chodzi o to zeby ta siatka byla przezroczysta a nie materialem z cieniami Link to comment Share on other sites More sharing options...
blachu Posted December 11, 2010 Author Share Posted December 11, 2010 a zinnej beczki... czy da sie zrobic z boxa plana? tzn pozbawic jakas forbe grubosci? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pim_pon Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 Jeśli jeszcze komuś będzie sprawiał problem render clay czy wire to polecam stronkę: http://www.secondpicture.com/3d_tutorials.html wszystko świetnie opisane Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkeruj Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 F1: VrayEdgesTex (jeśli korzystasz w v-raya - jeśli nie, google: shader edge texture (nazwa silnika)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
blachu Posted December 12, 2010 Author Share Posted December 12, 2010 (edited) a zinnej beczki... czy da sie zrobic z boxa plana? tzn pozbawic jakas forbe grubosci? temat siatki rozwiazany w 100+1% ponawiam pytanie "a zinnej beczki... czy da sie zrobic z boxa plana? tzn pozbawic jakas forbe grubosci?" dodam ze nie chodzi tu o usuwanie edgow (bo majac boxa i chac z niego uzyskac postac plana mozna usunac do okola edge, ale gorzej jest jak siatka ma 1000 lub wiecej podzialow) wiec szukam rozwiazania ktore odchudzi mi boxa w prosty sposob. ten temat wiaze sie tez z ta siatka gdyz majac bryle i chcac pokazac siatke chce uniknac siatki z obu stron sciany a pokazac jedynie siatke zewnetrzna ale przezroczysta by bylo widac pojedyncza siatke tylnej oddalonej sciany... Edited December 12, 2010 by blachu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MosesX Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 (edited) Ja dodam jeszcze coś jeśli chodzi o "render siatki" zawsze można odwołać się do tradycyjnego sposobu uzyskania tego co widzi się na ekranie swojego monitora. - W przypadku 3Dmax, należy ustawić w XView scenę którą chce się uzyskać, nie zapominając o wciśnięciu "F4" (w celu uzyskania Siatki na obiekcie). - Wystarczy użyć przycisku na klawiaturze (PrintScreen/Sys Rq). - Kolejna rzecz do zrobienia to otworzenie ulubionego edytora grafiki wektorowej. ;) i wciśnięcie kombinacji klawiszy Ctrl+V. - Edycja tego pliku nie powinna być trudna, i pozwolę sobie zwrócić uwagę na to, żeby nie zapisywać w formacie wykorzystującą kompresję stratną jak na przykład JPG. Osobiście proponuje użyć format Targa, można z nim zrobić o wiele więcej niż z JPG. Pozdrawiam Mojżesz Edited February 24, 2012 by MosesX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now