Jump to content

render siatki jak?


blachu

Recommended Posts

  • Replies 10
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

a zinnej beczki... czy da sie zrobic z boxa plana? tzn pozbawic jakas forbe grubosci?

 

temat siatki rozwiazany w 100+1%

ponawiam pytanie "a zinnej beczki... czy da sie zrobic z boxa plana? tzn pozbawic jakas forbe grubosci?"

dodam ze nie chodzi tu o usuwanie edgow (bo majac boxa i chac z niego uzyskac postac plana mozna usunac do okola edge, ale gorzej jest jak siatka ma 1000 lub wiecej podzialow) wiec szukam rozwiazania ktore odchudzi mi boxa w prosty sposob.

ten temat wiaze sie tez z ta siatka gdyz majac bryle i chcac pokazac siatke chce uniknac siatki z obu stron sciany a pokazac jedynie siatke zewnetrzna ale przezroczysta by bylo widac pojedyncza siatke tylnej oddalonej sciany...

Edited by blachu
Link to comment
Share on other sites

Ja dodam jeszcze coś jeśli chodzi o "render siatki"

 

zawsze można odwołać się do tradycyjnego sposobu uzyskania tego co widzi się na ekranie swojego monitora.

 

- W przypadku 3Dmax, należy ustawić w XView scenę którą chce się uzyskać, nie zapominając o wciśnięciu "F4"

(w celu uzyskania Siatki na obiekcie).

- Wystarczy użyć przycisku na klawiaturze (PrintScreen/Sys Rq).

- Kolejna rzecz do zrobienia to otworzenie ulubionego edytora grafiki wektorowej. ;) i wciśnięcie kombinacji klawiszy Ctrl+V.

- Edycja tego pliku nie powinna być trudna, i pozwolę sobie zwrócić uwagę na to, żeby nie zapisywać w formacie wykorzystującą kompresję stratną jak na przykład JPG. Osobiście proponuje użyć format Targa, można z nim zrobić o wiele więcej niż z JPG.

 

 

Pozdrawiam Mojżesz

Edited by MosesX
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy