Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ajak mozna polozyc teksture na cos troche bardziej skaplikowanego np: geosfera poloczona z cylindrem, taki lizak z grubym patyczkiem :), jaslibym chcial uzyc tekstury rdzy to jak to zrobic aby to wygladalo ladnie? i co przy jeszcze bardziej skomplikowanym ksztalcie

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 854
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W twoim przypadku odetnij cylinder od geosfery i oba rozetnij na pół. Do rozkładania uv na bardzo złożonych siatkach, np całych postaciach używa się specjalnie do tego zrobionych softów. Szukaj takich jak: UV Layout, Roadkill, Zbrush UV Master (plugin do zbrasza), ect.

 

Napisano
  • Autor

No tak, ten moj ksztalt jest raczej bardzo skaplikowany, w innym poscie Monio doradzales mi Blendera, czy on sobie radzi z takimi problemami lepiej niz Max, co prawda mosialbym se go przyswoic, ale jesli warto ( jesli wyniki sa rownie ciekawe a i samo modelowanie nie za skomplikowane)

Napisano

Rozkładanie UV w blenderze to cud miód i orzeszki. Robi to dosyć podobnie do Roadkilla. Zaznaczasz edże na których mają być szwy, klikasz unwrap i już. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności