majusmiles Napisano 13 Grudzień 2010 Napisano 13 Grudzień 2010 Ajak mozna polozyc teksture na cos troche bardziej skaplikowanego np: geosfera poloczona z cylindrem, taki lizak z grubym patyczkiem :), jaslibym chcial uzyc tekstury rdzy to jak to zrobic aby to wygladalo ladnie? i co przy jeszcze bardziej skomplikowanym ksztalcie
Monio Napisano 13 Grudzień 2010 Napisano 13 Grudzień 2010 W twoim przypadku odetnij cylinder od geosfery i oba rozetnij na pół. Do rozkładania uv na bardzo złożonych siatkach, np całych postaciach używa się specjalnie do tego zrobionych softów. Szukaj takich jak: UV Layout, Roadkill, Zbrush UV Master (plugin do zbrasza), ect.
majusmiles Napisano 13 Grudzień 2010 Autor Napisano 13 Grudzień 2010 No tak, ten moj ksztalt jest raczej bardzo skaplikowany, w innym poscie Monio doradzales mi Blendera, czy on sobie radzi z takimi problemami lepiej niz Max, co prawda mosialbym se go przyswoic, ale jesli warto ( jesli wyniki sa rownie ciekawe a i samo modelowanie nie za skomplikowane)
Monio Napisano 13 Grudzień 2010 Napisano 13 Grudzień 2010 Rozkładanie UV w blenderze to cud miód i orzeszki. Robi to dosyć podobnie do Roadkilla. Zaznaczasz edże na których mają być szwy, klikasz unwrap i już. ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się