Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ajak mozna polozyc teksture na cos troche bardziej skaplikowanego np: geosfera poloczona z cylindrem, taki lizak z grubym patyczkiem :), jaslibym chcial uzyc tekstury rdzy to jak to zrobic aby to wygladalo ladnie? i co przy jeszcze bardziej skomplikowanym ksztalcie

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

W twoim przypadku odetnij cylinder od geosfery i oba rozetnij na pół. Do rozkładania uv na bardzo złożonych siatkach, np całych postaciach używa się specjalnie do tego zrobionych softów. Szukaj takich jak: UV Layout, Roadkill, Zbrush UV Master (plugin do zbrasza), ect.

 

Napisano

No tak, ten moj ksztalt jest raczej bardzo skaplikowany, w innym poscie Monio doradzales mi Blendera, czy on sobie radzi z takimi problemami lepiej niz Max, co prawda mosialbym se go przyswoic, ale jesli warto ( jesli wyniki sa rownie ciekawe a i samo modelowanie nie za skomplikowane)

Napisano

Rozkładanie UV w blenderze to cud miód i orzeszki. Robi to dosyć podobnie do Roadkilla. Zaznaczasz edże na których mają być szwy, klikasz unwrap i już. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności