Skocz do zawartości

Teczka 2D: colibros

Rekomendowane odpowiedzi

Gość colibros
Napisano

Witam wszystkich :)

Czas najwyższy aby założyć tutaj swoją teczkę. Digitalem zajmuję się od około roku. Niestety nie zdążyłam się jeszcze rozmalować bo jak dotąd czasu było ciągle mało, dlatego prac też nie powstało za wiele :( Ale mam nadzieje, że teraz to się zmieni i co jakiś czas będę wrzucać tutaj nowości. Jako, że zajmuję się tym od niedawna liczę na wasze rady i krytykę.

Wiking.Moja pierwsza praca namalowana tabletem dlatego mam do niej duży sentyment:) Jest to część większej pracy (animacji o wikingach) wiec tej tematyki będzie jeszcze dużo więcej w mojej teczce.

wiking.jpg

By colibros at 2010-12-13

Łódź wikingów

lodz8.jpg

Katedra

katedra4kopia.jpg

Złośliwiec

wizaz36.jpg

Kolejny wiking.Tym razem speed jako ćwiczenie.Trochę brudno wyszedł.

wiking2.jpg

Legionista

legionista5kopia.jpg

A tu praca uczelniana. Ikonki do telefonu nad, którymi obecnie pracuję

aparatkopia.jpg

sluchawki22.jpg

koperta2e.jpg

I mniej więcej tak to będzie wyglądało w telefonie.

telefon73.jpg

Telefon zrobiony przezemnie poza tapetą, która zastała zapożyczona ze zdjęcia i tylko delikatnie podmalowana gdzieniegdzie.

Pozdrawiam:)

• Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak na początek to całkiem przyjemnie się prezentuje. Żeby rozwijać się we właściwą stronę (czyli jak zawsze podstawy i jeszcze raz podstawy) proponuję zmienić pędzel na okrąglak - przy lwiej części pracy używać tylko jego. No i to co się rzuca w oczy to proporcje - to widać bardzo dobrze w przypadku hełmu legionisty jest za mały, te dzury na oczy ledwo by zachodziły na nos.

Ikonki to inna bajka, bardzo ładnie wyglądają, spójne kolorystycznie przyjemne przemyślane. Pozdrawiam ;)

Gość colibros
Napisano