Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siema posiadam program autodesk 3ds max . Mam model i chce zmienić ściezke do textury ;P . tylko pytanie jak to zrobić ;P . Nie wiem czy w dobrym dziale napisałem :P . Prosze o pomoc

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mam model . Do niego jest przypisana textura a ja chce zmienić żeby odczytywało tą 2 . Z czego czytałem trzeba jakieś kości zaimportować itp . Bo plik jest pakowany i jego ścieżka wygląda tak D:\Ymir work\npc\lion\ . I nie jest to ścieżka z mojego kompa .

Napisano

Jeżeli masz już otwartego Maxa a w nim scene z modelem to otwórz MaterialEditor ("M"); jeżeli prawidłowo otwarłeś/zaimportowałeś scenę to w edytorze będzie już co najmniej jeden materiał z zaznaczonymi naroznikami (oznacza to że tan materiał jest juz przypisany do jakiegoś obiektu w scenie np. twojego modelu); jeżeli nie widzisz takiego "aktywnego" materiału to naciśnij przycisk z ikona pipety i pobierz za jej pomocą materiał z modelu; teraz przy zaznaczonym w MaterialEditorze interesującym Ciebie materiale poszukaj przycisku "diffuse" po jego naciśnięciu wskaż ścieżkę do mapy która ma być przypisana do materiału i modelu.

To wszystko zadziała przy prostym materiale. Jeżeli materiał ma przypisane mapy do innych niż diffuse kanałów np. "bump" "reflect" itd. to musidsz wskazać ścieżki dla wszystkich tych mapowań.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności