AeroX Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Siema posiadam program autodesk 3ds max . Mam model i chce zmienić ściezke do textury ;P . tylko pytanie jak to zrobić ;P . Nie wiem czy w dobrym dziale napisałem :P . Prosze o pomoc
Smoku Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 Customize > Configure User Path > External File >Add. I podajesz nową ścieżkę do texturki.
AeroX Napisano 16 Grudzień 2010 Autor Napisano 16 Grudzień 2010 dałem ścieżke do textury kilknełem ok i już nic nie musze zmieniać?
Smoku Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 No i wtedy textura powinna z powrotem pojawić się w Material editorze. I dalej chyba ajsne?
AeroX Napisano 16 Grudzień 2010 Autor Napisano 16 Grudzień 2010 A ten material gdzie ? xd . Masz gg ? będzie lepiej się gadało ;P
beznazwy Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 naciskasz M i wlacza sie material editor. Magiaaa... =D
AeroX Napisano 16 Grudzień 2010 Autor Napisano 16 Grudzień 2010 Bo z czego wiem trzeba zaimportować jakąś kość czy coś .
Dynamico Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 Twoje pytanie jest dosyć nieprecyzyjne. Z czym nie potrafisz sobie poradzić?
AeroX Napisano 19 Grudzień 2010 Autor Napisano 19 Grudzień 2010 Mam model . Do niego jest przypisana textura a ja chce zmienić żeby odczytywało tą 2 . Z czego czytałem trzeba jakieś kości zaimportować itp . Bo plik jest pakowany i jego ścieżka wygląda tak D:\Ymir work\npc\lion\ . I nie jest to ścieżka z mojego kompa .
Dynamico Napisano 19 Grudzień 2010 Napisano 19 Grudzień 2010 Jeżeli masz już otwartego Maxa a w nim scene z modelem to otwórz MaterialEditor ("M"); jeżeli prawidłowo otwarłeś/zaimportowałeś scenę to w edytorze będzie już co najmniej jeden materiał z zaznaczonymi naroznikami (oznacza to że tan materiał jest juz przypisany do jakiegoś obiektu w scenie np. twojego modelu); jeżeli nie widzisz takiego "aktywnego" materiału to naciśnij przycisk z ikona pipety i pobierz za jej pomocą materiał z modelu; teraz przy zaznaczonym w MaterialEditorze interesującym Ciebie materiale poszukaj przycisku "diffuse" po jego naciśnięciu wskaż ścieżkę do mapy która ma być przypisana do materiału i modelu. To wszystko zadziała przy prostym materiale. Jeżeli materiał ma przypisane mapy do innych niż diffuse kanałów np. "bump" "reflect" itd. to musidsz wskazać ścieżki dla wszystkich tych mapowań.
AeroX Napisano 19 Grudzień 2010 Autor Napisano 19 Grudzień 2010 Masz gg ? Będzie łatwiej bo z 3ds max mam 1 raz styczność ;P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się