Napisano 15 Grudzień 201014 l Siema posiadam program autodesk 3ds max . Mam model i chce zmienić ściezke do textury ;P . tylko pytanie jak to zrobić ;P . Nie wiem czy w dobrym dziale napisałem :P . Prosze o pomoc
Napisano 16 Grudzień 201014 l Customize > Configure User Path > External File >Add. I podajesz nową ścieżkę do texturki.
Napisano 16 Grudzień 201014 l Autor dałem ścieżke do textury kilknełem ok i już nic nie musze zmieniać?
Napisano 16 Grudzień 201014 l No i wtedy textura powinna z powrotem pojawić się w Material editorze. I dalej chyba ajsne?
Napisano 16 Grudzień 201014 l Autor A ten material gdzie ? xd . Masz gg ? będzie lepiej się gadało ;P
Napisano 18 Grudzień 201014 l Twoje pytanie jest dosyć nieprecyzyjne. Z czym nie potrafisz sobie poradzić?
Napisano 19 Grudzień 201014 l Autor Mam model . Do niego jest przypisana textura a ja chce zmienić żeby odczytywało tą 2 . Z czego czytałem trzeba jakieś kości zaimportować itp . Bo plik jest pakowany i jego ścieżka wygląda tak D:\Ymir work\npc\lion\ . I nie jest to ścieżka z mojego kompa .
Napisano 19 Grudzień 201014 l Jeżeli masz już otwartego Maxa a w nim scene z modelem to otwórz MaterialEditor ("M"); jeżeli prawidłowo otwarłeś/zaimportowałeś scenę to w edytorze będzie już co najmniej jeden materiał z zaznaczonymi naroznikami (oznacza to że tan materiał jest juz przypisany do jakiegoś obiektu w scenie np. twojego modelu); jeżeli nie widzisz takiego "aktywnego" materiału to naciśnij przycisk z ikona pipety i pobierz za jej pomocą materiał z modelu; teraz przy zaznaczonym w MaterialEditorze interesującym Ciebie materiale poszukaj przycisku "diffuse" po jego naciśnięciu wskaż ścieżkę do mapy która ma być przypisana do materiału i modelu. To wszystko zadziała przy prostym materiale. Jeżeli materiał ma przypisane mapy do innych niż diffuse kanałów np. "bump" "reflect" itd. to musidsz wskazać ścieżki dla wszystkich tych mapowań.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto