Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Otóż mam kolejny problem ;) Próbuje wymodelować kościów św. Wojciecha w okolicach XII wieku (nareszcie wziąłem sie za coś porządnego). Z boxa zrobiłem ogólny zarys budynku (jeden box na dach, a potem od niego extrude, dzięki czemu mam podwójne ściany - inna na zewnątrz, inna od środka). Następnie z dwóch odpowiednio poucinanych cylindrów stworzyłem sklepienie prezbiterium (na zdjęciu siatka od góry i dołu). Kłopot pojawia się, gdy trzeba połączyć sklepienie z główną bryłą. Usunąłem odpowiednie wewnętrzne polygony z kościółka i chciałem weldować wertexy obu brył. Niestety reagowały tylko co drugie wierzchołki (!?). Spróbowałem więc łączyć je opcją brigde. Jednakże nowe krawędzie zamiast łączyć prosto wierzchołki idą na ukos, przecinając się na środku (co widać na zdjęciu). Czy da się temu jakoś zaradzić, czy jedyne wyjście to modelowanie od podstaw.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz odwrócone normalne na części budynku.Zaznacz jeden element modelu i klknij flip w opcjach editable poly.

Napisano
  • Autor

Dzięki! Tak coś kojarzyłem taką opcję, ale nie mogłem jej znaleźć. Jeszcze raz dzięki.

Napisano

polecam odfajkowac sobie "backface cull" w object properties, jesli nie masz pewnosci co do normalnych

 

aaa iii no nie wiem czy jeszcze ktos kozysta z mesha, ale tam byly takie fajne wasy z srodka face: ]

pozdr

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności