Skocz do zawartości

"Odwrócone" krawędzie w 3ds max.


Raddeo

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż mam kolejny problem ;) Próbuje wymodelować kościów św. Wojciecha w okolicach XII wieku (nareszcie wziąłem sie za coś porządnego). Z boxa zrobiłem ogólny zarys budynku (jeden box na dach, a potem od niego extrude, dzięki czemu mam podwójne ściany - inna na zewnątrz, inna od środka). Następnie z dwóch odpowiednio poucinanych cylindrów stworzyłem sklepienie prezbiterium (na zdjęciu siatka od góry i dołu). Kłopot pojawia się, gdy trzeba połączyć sklepienie z główną bryłą. Usunąłem odpowiednie wewnętrzne polygony z kościółka i chciałem weldować wertexy obu brył. Niestety reagowały tylko co drugie wierzchołki (!?). Spróbowałem więc łączyć je opcją brigde. Jednakże nowe krawędzie zamiast łączyć prosto wierzchołki idą na ukos, przecinając się na środku (co widać na zdjęciu). Czy da się temu jakoś zaradzić, czy jedyne wyjście to modelowanie od podstaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności