Napisano 22 Grudzień 201014 l Czym można by wykonać symulacje ruchu gąsienic co nie było by reactorem? Czy Physx lub Rayfire mają tak jak reactor takie rzeczy jak "motor" czy "spring" pod elastyczne zawieszenie, czy moze slużą tylko do niszczenia obiektów? Generalnie chcialbym uzyskac efekt podobny do tego: UP: Oto co otrzymałem używajac reactora: i linkując elementy high-poly do lowpoly: Dalej na reactorze nie uciągnę, kopiując gąsienice spadek wydajności jest taki, że nie da się pracować, a dodając podłoże to już wogole. Zainstalowałem Nvidia PhysX, moge jak w reaktorze polaczyc ogniwa przy pomocy hinge constraint, ale PhysX nie ma Motoru czy czegokolwiek by obracało kołem napędowym. UP2. nikt nie pomogl wiec gadam sam z sobą ;-) Czysty reaktor finalnie dal rade, jak kogos to interesuje to efekt tutaj: Edytowane 12 Styczeń 201114 l przez Horus
Napisano 29 Styczeń 201114 l Autor Testowalem, do niczego. Craft Crawler ma ogromne problemy z wykrywaniem przeszkod, pozatym oszukuje, on jezdzi tak naprawde na kolach, gasienice sie sztucznie animuja.
Napisano 29 Styczeń 201114 l racja, dziwnie dziala ten plugin.. onego czasu animowalem tym maly czolg, gdzies tam chyba byla opcja detekcji terenu przez gasienice, tylko ze to bardziej niedzialalo niz dzialalo. Do prostych animacji od biedy te narzedzia zdadza egzamin.. leto A.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto