lukas22 Napisano 22 Grudzień 2010 Share Napisano 22 Grudzień 2010 Witam mam dla was kilka pytań: 1. Jak zaokrąglić krawędzie, zrobiłem box z splinów, pozniej extrude? Chcę zrobić usta mojej postaci, głowę, oczy, i tułów mam. W czym wy byście zrobili je? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 22 Grudzień 2010 Share Napisano 22 Grudzień 2010 Krawędzie zaokrąglasz chamferem. A drugie pytanie to czego się tyczy metody czy softu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas22 Napisano 22 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2010 Metody:). Dziękuje za odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 22 Grudzień 2010 Share Napisano 22 Grudzień 2010 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695 Przejrzyj ten wątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas22 Napisano 22 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2010 Z tym że ja jestem początkujący i nie mam zielonego pojęcia jak wykorzystać takie siatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 22 Grudzień 2010 Share Napisano 22 Grudzień 2010 http://www.youtube.com/watch?v=9OcoksfSfFs Tu masz dwie metody, nie wiem jak bardzo jesteś początkujący, ciężko trafić z pomocą. Ile siedzisz w maxie? Generalnie robić polecam w editablepoly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas22 Napisano 22 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2010 (edytowane) Hm maxa znam od 8 rana, i cały dzień siedzę:) i się uczę Zrobiłem z lini prostokąt, końce zaokrągliłem. Teraz chciał bym zagiąć ten prostokąt w łuk ale nie mam zielonego pojęcia jak:D kombinuje od godziny. Edytowane 22 Grudzień 2010 przez lukas22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 22 Grudzień 2010 Share Napisano 22 Grudzień 2010 Bend, ale w to musi mieć odpowiednią ilość segmentów w miejscy zgięcia. Jak siedzisz jeden dzień to nie rzucaj się jeszcze na twarze, zajmij się podstawami. Poogarniaj co jest do czego itd. Poprzerabiaj jakieś proste tutoriale z http://www.tutorialized.com/tutorials/3DS-MAX/1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas22 Napisano 22 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2010 Hm, nie biorę się za twarze.. broń boże. Aktualnie robię banalną postać, używając nurbsu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 22 Grudzień 2010 Share Napisano 22 Grudzień 2010 Nie czytalem calego watka ale respekt z tym modelowanie postaci Nurbsami. Nie wiem czy to sie nadaje do czegos takiego. Pozatym i tam bedziesz musial to na poly zrobic jak bedziesz chcial to animowac. Nurbsy pozyteczna rzecz ale raczej do czego innego. Mozna np modelowac samochodziki w celu osiagniecia ładnych gładkich kształtów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas22 Napisano 22 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2010 (edytowane) http://www.php2k.com/blog/3d-max-studio-tutorials/stock-vector-illustration-3d-file-tool-images/ Wytłumaczy mi ktoś jak został otrzymany efekt widoczny na obrazku : Nie napisali jak to zrobić;/ ps: korzystam też z torturiala eduweb.pl i tam właśnie koleś do stworzenia postaci używa nurbsów do tułowia, głowy. Jest to postać zbudowana z owalów może dlatego... użył nurbsów. Edytowane 22 Grudzień 2010 przez lukas22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 22 Grudzień 2010 Share Napisano 22 Grudzień 2010 bedziesz z kazdym najprostszym pytaniem przybiegal na forum? poczytaj troche help'a max'a, poogladaj troche tutoriali, pokombinuj troche sam i napewno jakos to zrobisz. jesli jest to pierwszy program do 3d ktorym sie bawisz to spedz troche czasu (tydzien, dwa?) na jego poznaniu i zrozumieniu jak, co i dlaczego. bawisz sie max'em ledwo kilka godzin i oczekujesz ze ktos bedzie ci pomagal bo sam jestes zbyt leniwy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas22 Napisano 23 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2010 Ok w miarę możliwośći nie będę spamował a będę sobie radził sam:) Praktyka czyni mistrza. Mam teraz problem którego nie umiem rozwiązać sam.. nawet google nie wie. Jak usunąć pojedyncze punkty z siatki nie usuwając polygonu? żeby tekstura została. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkeruj Napisano 23 Grudzień 2010 Share Napisano 23 Grudzień 2010 Te vertexy które można usunąć, usuwa się Backspace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas22 Napisano 24 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 24 Grudzień 2010 ok Dzięki. Teraz Symmetry.. muszę zrobić odbicie. Nie chcę używać clone i mirror. Dodaje modyfikator symmetry no i: Gdy kliknę oś z jest ok z tym że klon pojawia się pod obiektem. Ja chcę w y, gdy klikam na y obiekt znika. a gdy na x nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz_D Napisano 24 Grudzień 2010 Share Napisano 24 Grudzień 2010 Flip ? a jak nie to recznie mozesz przsuwac klikajac na Symetry pod modifier list Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się