Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam dla was kilka pytań:

1. Jak zaokrąglić krawędzie, zrobiłem box z splinów, pozniej extrude?

 

Chcę zrobić usta mojej postaci, głowę, oczy, i tułów mam.

W czym wy byście zrobili je?

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Hm maxa znam od 8 rana, i cały dzień siedzę:) i się uczę

Zrobiłem z lini prostokąt, końce zaokrągliłem.

Teraz chciał bym zagiąć ten prostokąt w łuk ale nie mam zielonego pojęcia jak:D kombinuje od godziny.

Edytowane przez lukas22
Napisano

Nie czytalem calego watka ale respekt z tym modelowanie postaci Nurbsami. Nie wiem czy to sie nadaje do czegos takiego. Pozatym i tam bedziesz musial to na poly zrobic jak bedziesz chcial to animowac. Nurbsy pozyteczna rzecz ale raczej do czego innego. Mozna np modelowac samochodziki w celu osiagniecia ładnych gładkich kształtów.

Napisano (edytowane)

http://www.php2k.com/blog/3d-max-studio-tutorials/stock-vector-illustration-3d-file-tool-images/

 

Wytłumaczy mi ktoś jak został otrzymany efekt widoczny na obrazku :

stockvectorillustration3dfiletoolimages9.jpg

Nie napisali jak to zrobić;/

ps: korzystam też z torturiala eduweb.pl i tam właśnie koleś do stworzenia postaci używa nurbsów do tułowia, głowy.

Jest to postać zbudowana z owalów może dlatego... użył nurbsów.

Edytowane przez lukas22
Napisano

bedziesz z kazdym najprostszym pytaniem przybiegal na forum?

poczytaj troche help'a max'a, poogladaj troche tutoriali, pokombinuj troche sam i napewno jakos to zrobisz.

 

jesli jest to pierwszy program do 3d ktorym sie bawisz to spedz troche czasu (tydzien, dwa?) na jego poznaniu i zrozumieniu jak, co i dlaczego.

 

bawisz sie max'em ledwo kilka godzin i oczekujesz ze ktos bedzie ci pomagal bo sam jestes zbyt leniwy?

Napisano

Ok w miarę możliwośći nie będę spamował a będę sobie radził sam:)

Praktyka czyni mistrza.

Mam teraz problem którego nie umiem rozwiązać sam.. nawet google nie wie.

 

Jak usunąć pojedyncze punkty z siatki nie usuwając polygonu? żeby tekstura została.

Napisano

ok Dzięki.

Teraz Symmetry.. muszę zrobić odbicie.

Nie chcę używać clone i mirror.

Dodaje modyfikator symmetry no i:

Gdy kliknę oś z jest ok z tym że klon pojawia się pod obiektem.

Ja chcę w y, gdy klikam na y obiekt znika. a gdy na x nic się nie dzieje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności