Karo. Napisano 25 Grudzień 2010 Napisano 25 Grudzień 2010 Witam wszystkich.Chcę zrobić projekt w 3ds max/3ds max design,ktory polega na wycieciu w walcu ,,paskow'' i odgieciu ich na zewnatrz.Jak to zrobic?bede b.wdzieczna za odpowiedz. U dołu zamieszczam mały szkic.
ajnsztajnik Napisano 25 Grudzień 2010 Napisano 25 Grudzień 2010 boolen'em mozna, pozniej recznie wymodelowac wygiete elementy. Mozna tez convert to poly i wyciagnac odpowiednie poly
Kubajaniak Napisano 25 Grudzień 2010 Napisano 25 Grudzień 2010 Zrób sobie cylinder i skonwertuj do editable poly. Zaznaczasz poligony "paski" które chcesz odgiąć, klikasz tam gdzie strzałeczka pokazuje 1, kliksz "pick hinge" i wybierasz gdzie ma się odginać pasek (na screenie 2), ustawiasz sobie o jaki kat ma się odchylić, klikasz ok, usuwasz niepotrzebne poligony (zielone) Pozdro
Karo. Napisano 25 Grudzień 2010 Autor Napisano 25 Grudzień 2010 Naprawde jestem Wam wdzieczna za odpowiedzi.Mam tylko maly problem-w tym projekcie ma to byc tuba,nie cylinder i jak wyciagam te paski przy pomocy hinge from the edge,to nie maja grubosci tuby(jak ja nadac?),a w samej tubie robi sie dziura,a wlasciwie 4 dziury(jak je wypelnic?).Pozdrawiam
Smoku Napisano 25 Grudzień 2010 Napisano 25 Grudzień 2010 to teraz możesz załatać sobie i połączyć za pomoca bridge
Kubajaniak Napisano 25 Grudzień 2010 Napisano 25 Grudzień 2010 To zrób tak jak napisałem, tylko dodatkowo zaznaczając poligony usuń górę i dół cylinda i nadaj modyfikator Shell na taką grubość jaką chcesz żeby była tuba.
Karo. Napisano 25 Grudzień 2010 Autor Napisano 25 Grudzień 2010 Wyszlo!wielkie dzieki za pomoc i zycze Wam wesolych Świat Bozego Narodzenia :)
Rekomendowane odpowiedzi