Sevox Napisano 26 Grudzień 2010 Share Napisano 26 Grudzień 2010 Witam, zacząłem modelować swój regał z pokoju, troszkę już zrobiłem tak na szybcika, zrobiłem szybki render : shift + q .Na obrazku zaznaczyłem niedoskonałości, czy da się je jakoś usunąć? Chodzi mi o te pikselowate czarne "coś" Prosze o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 26 Grudzień 2010 Share Napisano 26 Grudzień 2010 Chodzi Ci o nieostrość ? to AA trzeba by zwiększyć a w czym renderujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevox Napisano 26 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 26 Grudzień 2010 Chodzi mi o to, że zamiast tych kolorów drewna to jeszcze to czarne włazi, to się chyba ostrość nazywa xd. Pisałem już, że renderuje shift + q (tak, jestem początkujący) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 26 Grudzień 2010 Share Napisano 26 Grudzień 2010 Ale shift Q to nie jest render tylko skrót. Pytam czy to scanline mental vray albo co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevox Napisano 26 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 26 Grudzień 2010 Chyba scanline ale głowy nie dam xd Jakbyś mógł to powiedz mi jak zrobić żeby to ładnie wyglądało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 26 Grudzień 2010 Share Napisano 26 Grudzień 2010 F10 i zakładce Render zaznacz antyaliasing, Filter ustaw an nie wiem np Mitchell-Netravali. Powinno pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevox Napisano 27 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2010 A teraz mam inny problem, bo chcę oteksturować pewną cześć szafki, a więc zaznaczam dany polygon i narzucam texture, ale to nic nie daje :/ Wie ktoś jak oteksturować dany polygon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...