Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, zacząłem modelować swój regał z pokoju, troszkę już zrobiłem tak na szybcika, zrobiłem szybki render : shift + q .Na obrazku zaznaczyłem niedoskonałości, czy da się je jakoś usunąć? Chodzi mi o te pikselowate czarne "coś"

 

pka.png

 

Prosze o pomoc!

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Chodzi Ci o nieostrość ? to AA trzeba by zwiększyć a w czym renderujesz?

Napisano
  • Autor

Chodzi mi o to, że zamiast tych kolorów drewna to jeszcze to czarne włazi, to się chyba ostrość nazywa xd. Pisałem już, że renderuje shift + q (tak, jestem początkujący)

Napisano

Ale shift Q to nie jest render tylko skrót. Pytam czy to scanline mental vray albo co?

Napisano
  • Autor

Chyba scanline ale głowy nie dam xd Jakbyś mógł to powiedz mi jak zrobić żeby to ładnie wyglądało.

Napisano

F10 i zakładce Render zaznacz antyaliasing, Filter ustaw an nie wiem np Mitchell-Netravali. Powinno pomóc

Napisano
  • Autor

A teraz mam inny problem, bo chcę oteksturować pewną cześć szafki, a więc zaznaczam dany polygon i narzucam texture, ale to nic nie daje :/ Wie ktoś jak oteksturować dany polygon?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności