Napisano 26 Grudzień 201014 l Witam, zacząłem modelować swój regał z pokoju, troszkę już zrobiłem tak na szybcika, zrobiłem szybki render : shift + q .Na obrazku zaznaczyłem niedoskonałości, czy da się je jakoś usunąć? Chodzi mi o te pikselowate czarne "coś" Prosze o pomoc!
Napisano 26 Grudzień 201014 l Chodzi Ci o nieostrość ? to AA trzeba by zwiększyć a w czym renderujesz?
Napisano 26 Grudzień 201014 l Autor Chodzi mi o to, że zamiast tych kolorów drewna to jeszcze to czarne włazi, to się chyba ostrość nazywa xd. Pisałem już, że renderuje shift + q (tak, jestem początkujący)
Napisano 26 Grudzień 201014 l Ale shift Q to nie jest render tylko skrót. Pytam czy to scanline mental vray albo co?
Napisano 26 Grudzień 201014 l Autor Chyba scanline ale głowy nie dam xd Jakbyś mógł to powiedz mi jak zrobić żeby to ładnie wyglądało.
Napisano 26 Grudzień 201014 l F10 i zakładce Render zaznacz antyaliasing, Filter ustaw an nie wiem np Mitchell-Netravali. Powinno pomóc
Napisano 27 Grudzień 201014 l Autor A teraz mam inny problem, bo chcę oteksturować pewną cześć szafki, a więc zaznaczam dany polygon i narzucam texture, ale to nic nie daje :/ Wie ktoś jak oteksturować dany polygon?
Napisano 28 Grudzień 201014 l sprawdz to http://www.pixel2life.com/publish/tutorials/51/using_multi_sub_object_materials_in_3ds_max_6/ albo w helpie multi_sub_object_materials pzdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto