Napisano 29 Grudzień 201014 l witam czy mógłby mi ktoś napisać po polsku jak zrobić wszystko po kolei z tego tutoriala http://www.evermotion.org/tutorials/show/7842/tank-modeling-tips-by-piotr-pionier-kolus z góry dzięki ponieważ teraz pracuje nad modelem czołgu i ładnie by wyglądał taki trochę popsuty i z tą siatką z góry dziękuje
Napisano 1 Styczeń 201114 l Postaram się pomóc chociaż trochę. Nad obiektem lufy utwórz obiekt "Plane", im więcej segmentów mu ustawisz tym lepszy efekt uzyskasz. Do Plane'a dodaj modyfikator "Cloth". W tymże modyfikatorze wejdź w "Object Properties", po lewej stronie zaznacz Plane01 (czyli nasza "siatke") i po prawej ustaw jej opcję "Cloth". Następnie kliknij "Add objects..." dodaj lufę i zaznacz jej opcję "Collision Object" gdyż ma to być nasz obiekt na którym ma się ta siatka zawiesić. Oczywiście najlepiej by było gdybyś użył ustawień tych obiektów jak to jest w tutorialu który podałeś. Kliknij OK. Następnie "Simulate Local". Naciskając powtórnie zatrzymujesz operację. Następnie PPM na stosie modyfikatorów i "Collapse all". Powtórnie PPM na stosie Convert to: Editable Poly. Dodaj modyfikator Nosie zaznaczając vertexy które mają być zniekształcone. Powtórz operację Collapse all. Następnie wybierz zaznaczanie wg. polygonów, ctrl+a, Inset-->by polygon, i amount ustaw tak by przypominało to siatkę. tyle z mojej strony :) trochę się rozpisałem ale wydaje mi się że pomogłem przynajmniej w niewielkim stopniu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto