Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Postaram się pomóc chociaż trochę. Nad obiektem lufy utwórz obiekt "Plane", im więcej segmentów mu ustawisz tym lepszy efekt uzyskasz. Do Plane'a dodaj modyfikator "Cloth". W tymże modyfikatorze wejdź w "Object Properties", po lewej stronie zaznacz Plane01 (czyli nasza "siatke") i po prawej ustaw jej opcję "Cloth". Następnie kliknij "Add objects..." dodaj lufę i zaznacz jej opcję "Collision Object" gdyż ma to być nasz obiekt na którym ma się ta siatka zawiesić. Oczywiście najlepiej by było gdybyś użył ustawień tych obiektów jak to jest w tutorialu który podałeś. Kliknij OK. Następnie "Simulate Local". Naciskając powtórnie zatrzymujesz operację. Następnie PPM na stosie modyfikatorów i "Collapse all". Powtórnie PPM na stosie Convert to: Editable Poly. Dodaj modyfikator Nosie zaznaczając vertexy które mają być zniekształcone. Powtórz operację Collapse all. Następnie wybierz zaznaczanie wg. polygonów, ctrl+a, Inset-->by polygon, i amount ustaw tak by przypominało to siatkę.

 

tyle z mojej strony :) trochę się rozpisałem ale wydaje mi się że pomogłem przynajmniej w niewielkim stopniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności