patryk1419 Posted December 29, 2010 Share Posted December 29, 2010 witam czy mógłby mi ktoś napisać po polsku jak zrobić wszystko po kolei z tego tutoriala http://www.evermotion.org/tutorials/show/7842/tank-modeling-tips-by-piotr-pionier-kolus z góry dzięki ponieważ teraz pracuje nad modelem czołgu i ładnie by wyglądał taki trochę popsuty i z tą siatką z góry dziękuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiekp_92 Posted January 1, 2011 Share Posted January 1, 2011 Postaram się pomóc chociaż trochę. Nad obiektem lufy utwórz obiekt "Plane", im więcej segmentów mu ustawisz tym lepszy efekt uzyskasz. Do Plane'a dodaj modyfikator "Cloth". W tymże modyfikatorze wejdź w "Object Properties", po lewej stronie zaznacz Plane01 (czyli nasza "siatke") i po prawej ustaw jej opcję "Cloth". Następnie kliknij "Add objects..." dodaj lufę i zaznacz jej opcję "Collision Object" gdyż ma to być nasz obiekt na którym ma się ta siatka zawiesić. Oczywiście najlepiej by było gdybyś użył ustawień tych obiektów jak to jest w tutorialu który podałeś. Kliknij OK. Następnie "Simulate Local". Naciskając powtórnie zatrzymujesz operację. Następnie PPM na stosie modyfikatorów i "Collapse all". Powtórnie PPM na stosie Convert to: Editable Poly. Dodaj modyfikator Nosie zaznaczając vertexy które mają być zniekształcone. Powtórz operację Collapse all. Następnie wybierz zaznaczanie wg. polygonów, ctrl+a, Inset-->by polygon, i amount ustaw tak by przypominało to siatkę. tyle z mojej strony :) trochę się rozpisałem ale wydaje mi się że pomogłem przynajmniej w niewielkim stopniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now