Napisano 29 Grudzień 201014 l Witam! Poproszę o podpowiedź jak w temacie: jak zapętlić particles? Chciałbym zorbić sekwencję 25-30 klatek do ciągłego powtarzania.
Napisano 29 Grudzień 201014 l Zakładam że Ci chodzi o zapętlenie emisji particli tak? Do tego służy cycle emission na emiterze.
Napisano 30 Grudzień 201014 l ja myślę że chodzi raczej o to żeby klatka 1 równała się klatce 25 Hehehe wiem co to zapętlenie :)) tylko ze mozna to zrobic przynajmniej na 10 sposobow zależnie do czego ma byc użyte - czy ma być kontrolowane powierzchnią, czy mają działać jakieś siły, czy tylko o emisję chodzi, czy ma na tym działać cache - jak tak to czy też ma być zapętlany, czy skryptowanie wchodzi w gre, ... i mógłbym tak pytać cały dzień - pytanie po prostu jest na tyle nieprecyzyjne że nie da się łatwo odpowiedzieć.
Napisano 30 Grudzień 201014 l Autor i mógłbym tak pytać cały dzień - pytanie po prostu jest na tyle nieprecyzyjne że nie da się łatwo odpowiedzieć. No tak - mea culpa! Chodzi o tylko i wyłącznie o emisję. Tak jak zauważył Kroopson 1 klatka ma się równać 25. W moim przypadku emisja cząsteczek zaczyna się w 30 klatce i całość trwa do 85 klatki. I chodzi o to że od klatki 60 do 85 ma się w nieskończoność powtarzac.
Napisano 31 Grudzień 201014 l No tak - mea culpa! Chodzi o tylko i wyłącznie o emisję. Tak jak zauważył Kroopson 1 klatka ma się równać 25. W moim przypadku emisja cząsteczek zaczyna się w 30 klatce i całość trwa do 85 klatki. I chodzi o to że od klatki 60 do 85 ma się w nieskończoność powtarzac. No to Ci już w pierwszym poście napisałem, jak to zrobić. Lifecycle* ustaw na 1.0 jeżeli masz 25fps scene włącz sobie cycle emission, i cycle interval na 25 i już. Pozdro! *oczywiście lifespan na particlach tutaj mialem na mysli a nie lifecycle Edytowane 31 Grudzień 201014 l przez beny
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto