Dasp Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 (edytowane) Witam to mój pierwszy post także chciałem się przy okazji przywitać. To jest jedna z moim pierwszych prac także licze na dużo krytyki :P. Robione w 3dsmax,Vray,Photoshop,Zbrush [ATTACH]76639[/ATTACH] Edytowane 30 Grudzień 2010 przez Dasp
carlosss Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 widelcowi mówimy nie :) co do postaci, radę dająca, otoczenie jakieś takie troszkę mdłe popracuj nad prezentacją
fletcher Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 "Widelec" mógłby być fajny gdyby miał więcej detalu. Postać a raczej zbroja mi się podoba. Jedyny mankament to brak twarzy ;).
Filippo Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 Zbroja mi też się podoba, ale mógłbyś bardziej postarać się z otoczeniem, bo na razie to wygląda tak jakby twój żołnierz stał po kostki w gnoju:)
mirach Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 Błotniste pole bitwy jest :P o, nastepny czlowiek z maniera wystawiania jezyka po kazdym zdaniu... moze kiedys sie dowiem co sie dzieje ze ludzie nie umieja trzymac jezyka w ustach jak mowią :) Co do pracy: skoro to blotniste pole bitwy... to gdzie bitwa? Widelec jest extra, podejzewam ze to dla smoka, kiedy zje niedoszlego Slayera to ma czym w zebach podlubac. Generalnie model a przedewszystkim shadery do wymiany. Ciezko mowic o postaci, sa to raczej kawalki zbroi. Nawet jakos to wyglada, szkoda ze zbroja zrobiona tak zeby jak najbardziej uszkodzic uzytkownika, ale tak sie juz przyjelo w fantasy. Generalnie niezly start, ale jest co poprawic w tej pracy, tak jak pisali, glownie prezentacje modelu.
Gecontrius Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 Nie znam się jeszcze na 3d, ale na pierwszy rzut oka wydaje się być OK :)
polka dot Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 zbroja sprytnie kryje brak anatomii. mimo to mam słabość do brylancików i matmy więc za szmaragdy w kształcie rombów napiszę że jest ekstra
grzyb950 Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 Wszystko fajnie, szczególnie zbroja ale otoczenie musisz poprawić
_aser_ Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 + zbroja fajnie wygląda render też mi się nawet podoba - ludzik jest trochę zbyt chudy względem widelca, który jest większy od niego otocznie faktycznie nieco ubogie
Dasp Napisano 31 Grudzień 2010 Autor Napisano 31 Grudzień 2010 Dzięki wszystkim za wskazówki. Następny projekt będzie lepszy. Pozdrawiam.
Arrius Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 Nie wiem jak was, ale mnie najmniej przekonuje sposób w jaki zabójca smoków trzyma owy "widelec"...wydaje się,że raczej palec wskazujący i kciuk w efektowny sposób zaraz zostaną złamane...popraw rękę Dasp...lepiej będzie wyglądać jeżeli będzie przytrzymywał widelec całym przedramieniem, lub przynajmniej całą dłonią "od góry".. Reszta jest ok!
Rekomendowane odpowiedzi