Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

A więc, zrobiłem sobie taki jakby tor przeszkód i taką prostą postać z spherów. Teraz chcę zrobić animację jak ta postać przechodzi ten tor przeszkód, ale nie wiem jak to zrobić. Takie coś to chyba nazywa się rigging, tylko jak to zrobić? Chodzi mi o to , że są takie kółka przy zgięciach postaci. Proszę o pomoc.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki, a w czym można zrobić taką postać do riggingu? Słyszałem o zbrushu i maya ale czy modele z tych programów do się importować do 3ds maxa?

Napisano
  • Autor

Szkielet to wiem, ale chciałbym zrobić postać żeby w miare szybko dopasowała się do tego szkieletu i zarazem żeby była w miare "ładna" xd (nie chce gotowców)

Napisano
  • Autor

I tu się mylisz :) Exportowałem model człowieka z zbrusha i importowałem do maxa. Teraz mam inny problem, mianowicie w każdym tutorialu o riggingu, tym wyżej i na youtube, po kliknięciu Attach to Node (w modyfikatorze Psychique) powinno wyskoczyć okno z Pick Object a mi niestety nic nie wyskakuje. Mam wersję z 2010 roku.

 

@Edit

Dobra z łączeniem sobie jakoś poradziłem ale jak wyeliminować takie coś? (chodzi mi o rozciąganie modelu)

rozciaganie.png

Edytowane przez Sevox

Napisano
(nie chce gotowców)

 

I tu się mylisz Exportowałem model człowieka z zbrusha i importowałem do maxa

 

no to chcesz gotowce czy nie chcesz? :)

 

ten problem co pokazujesz jest opisany w tutorialu z 2 posta

Napisano
  • Autor

Po 4 godzinach męczenia się zdecydowałem się na gotowca ;d Jednak nawet z gotowcem mam problemy, nie umiem dopasować tego szkieletu do "skóry". A tu za grube a to za długie, a palce to już kompletnie nie wiem jak dopasować ;/. I jeszcze ta siatka mi się zlewa i nie wiem które to szkielet a które to skóra... Proszę o pomoc jak to w miare szybko włożyć w ten szkielet...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności