tadek Napisano 3 Styczeń 2011 Napisano 3 Styczeń 2011 Witam, otóż mam dziwny problem z kamerą. Po renderowaniu animacja dziwnie skacze, zobaczcie sami: Ruch bryły Brołken Pictures nie jest płynny, a taki szarpany na boki jak by kamera skakała czy coś. Gdzie leży problem, jak go usunąć? Ścieżka ruchu obiektu w stronę kamery jest na bank płynna. Proszę o pomoc, pozdrawiam. Edit. Animuję w maxie.
Kris_R Napisano 3 Styczeń 2011 Napisano 3 Styczeń 2011 A w viewporcie w poglądzie animacji, jeszcze zanim wyrenderujesz, to też tak skacze?
tadek Napisano 3 Styczeń 2011 Autor Napisano 3 Styczeń 2011 (edytowane) Nie, tam animacja jest płynna. Edit. Podrzucam jeszcze jedną animację, tym razem z bipedem, proszę zwrócić uwagę że jego też szarpie, a przecież animowałem mu tylko rękę i głowę. http://www.youtube.com/watch?v=QsIgDfFHfOc Edytowane 3 Styczeń 2011 przez tadek
tadek Napisano 3 Styczeń 2011 Autor Napisano 3 Styczeń 2011 (edytowane) Oj, być może tu jest problem, renderuję na standardowym renderze maxa, zaraz nawet wyrenderuje w Vrayu, zobaczymy jaki przyniesie efekt. Edit. No niestety, nadal to samo. : Renderowałem z Vrayem. Edytowane 3 Styczeń 2011 przez tadek
mirach Napisano 3 Styczeń 2011 Napisano 3 Styczeń 2011 w zasadzie to mialem pisac na odwrot :) slyszalem kiedys ze vray potrafil wyczyniac cos takiego przy renderowaniu animacji. Scanline maxowy zwykle bardzo odporny na popsucia roznorakie jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się