Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam musze zrobic wizualizacje parku do pracy inzynierskiej.Termin goni.I mam nastepujace problemy.Bardzo bardzo bardzo bardzo prosze o pomoc bo jestem przerazony ze nie zdarze

 

1.znalazlem tutorial jak zrobic trawe przy uzyciu vraydisplacmend mod no i wszystko fajnie,wyciaga ja do gory tylko rozciaga mi trawe tak ze wyglada słabo.I nawet jezeli mam texture trawy w rozdzielczosci 2000x3000 to jest to samo,dopiero jak zmniejsze plane`a to jest ok,i nie wiem jest jakis sposob zeby nie kopiowac plane`ów tylko zeby zrobic to na jednej bryle i zeby nie rozciagalo? jest to uciazliwe bo po pierwsze tnie sie komputer strasznie a po drugie kopiowanie planow nie zadziala w momencie jak teren ma byc nierówny.

 

2.Jak zrobic umm byc moze to glupie pytanie ale zeby bylo widac ze to duża przestrzen? robiac duża przestrzen pojawia sie problem z punktu 1.Gdy w backgroundzie daje niebo i drzewa w oddali to widac gdzie konczy sie model3d a gdzie zaczyna płaski background.Od wczoraj nie spalem bo siedze i szukam rozwiazania i nie wychodzi:/

 

Dodam ze to ma byc park z alejkami fontanna scena i ok 40 drzewami.Jezeli ktos zna jakies rozwiazanie albo zna prosty sposob jak zrobic ładny krajobraz to PROSZĘ o pomoc bo szczerze mówiac troche zaczynam sie bać ze nie zdarze.

 

3dmax+vray

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 899
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Co do drugiego punktu, możesz dodać stopniowo zagęszczającą się mgłę, troszkę ją zabarwić, postarać się uzyskać efekt perspektywy powietrznej - żeby nie było widać co się gdzie kończy.

 

Wicskasz "8" -> Ad... -> Fog

 

EnvironmentAndEffectsDialog-Fog.gif

 

I tutaj się bawisz.

 

Powodzenia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności