Napisano 6 Styczeń 201114 l witam musze zrobic wizualizacje parku do pracy inzynierskiej.Termin goni.I mam nastepujace problemy.Bardzo bardzo bardzo bardzo prosze o pomoc bo jestem przerazony ze nie zdarze 1.znalazlem tutorial jak zrobic trawe przy uzyciu vraydisplacmend mod no i wszystko fajnie,wyciaga ja do gory tylko rozciaga mi trawe tak ze wyglada słabo.I nawet jezeli mam texture trawy w rozdzielczosci 2000x3000 to jest to samo,dopiero jak zmniejsze plane`a to jest ok,i nie wiem jest jakis sposob zeby nie kopiowac plane`ów tylko zeby zrobic to na jednej bryle i zeby nie rozciagalo? jest to uciazliwe bo po pierwsze tnie sie komputer strasznie a po drugie kopiowanie planow nie zadziala w momencie jak teren ma byc nierówny. 2.Jak zrobic umm byc moze to glupie pytanie ale zeby bylo widac ze to duża przestrzen? robiac duża przestrzen pojawia sie problem z punktu 1.Gdy w backgroundzie daje niebo i drzewa w oddali to widac gdzie konczy sie model3d a gdzie zaczyna płaski background.Od wczoraj nie spalem bo siedze i szukam rozwiazania i nie wychodzi:/ Dodam ze to ma byc park z alejkami fontanna scena i ok 40 drzewami.Jezeli ktos zna jakies rozwiazanie albo zna prosty sposob jak zrobic ładny krajobraz to PROSZĘ o pomoc bo szczerze mówiac troche zaczynam sie bać ze nie zdarze. 3dmax+vray
Napisano 7 Styczeń 201114 l 1. musisz zmapować teren...nałóż na plane modyfikator UVW map/ew. Unwrap UVW jeśli to konieczne 2. nie bardzo rozumiem
Napisano 7 Styczeń 201114 l Co do drugiego punktu, możesz dodać stopniowo zagęszczającą się mgłę, troszkę ją zabarwić, postarać się uzyskać efekt perspektywy powietrznej - żeby nie było widać co się gdzie kończy. Wicskasz "8" -> Ad... -> Fog I tutaj się bawisz. Powodzenia!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto