silver_pl Napisano 4 Czerwiec 2004 Napisano 4 Czerwiec 2004 glowkuje juz nad tym ze 4 dni i nie moge dojsc jak oswietlic pokój., moze pokaze narazie pare renderow(za kamerom jest okno z taką tekstora): a tutaj ustawienia swietla wpadajacego przez okno i render bez GI i render z GI i takimi ustawieniami: teraz mi wytlumaczcie jak to dobrze oswietlic,aha a tu jeszcze render bez gi z paroma omni nie rzucajacych cieni. jeszcze jedno czy ktos mi wytlumaczy do czego sluzą te wszystkie opcje w photon map i gdzie mozna ustawiac ile photonow ma generowac switlo i ile razy ma sie jeden photon odbic?? slyszalem ze jest cos takiego w brazilu prosze o jakies podpowiedzi.
silver_pl Napisano 4 Czerwiec 2004 Autor Napisano 4 Czerwiec 2004 i jeszcze jedno dlaczego na renderze bez gi widac zirnistosc a na renderze z gi jej nie ma i dlaczego na renderze z gi z tylu nad szafą jest taki odblysk jakby bylo tak jeszcze jedno swiatlo?? no to tyle prosze o jakies odpowiedzi i milej nocy wam zycze:) EDIT: To jeszcze nie skonczona scena!!
SansSerif Napisano 4 Czerwiec 2004 Napisano 4 Czerwiec 2004 do wiekszosci zastosowan w 99,9% nie robi sie szyb w oknach. jesli juz musisz to wylacz szyby z obliczen gi i we wlasciwosciach swiatla excluduj. poszukaj w wyszukiwarce forumowej. byl juz rozwiazywany ten problem, nawet cos tam pokazywalem chyba. no i na poczatk to polecam irradiance map a nie fotony.
delek Napisano 16 Czerwiec 2004 Napisano 16 Czerwiec 2004 wydaje mi się że GI z użyciem global photon map działa tylko z materiałami vray\'a.....(VRayMtl)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się