Napisano 4 Czerwiec 200420 l glowkuje juz nad tym ze 4 dni i nie moge dojsc jak oswietlic pokój., moze pokaze narazie pare renderow(za kamerom jest okno z taką tekstora): a tutaj ustawienia swietla wpadajacego przez okno i render bez GI i render z GI i takimi ustawieniami: teraz mi wytlumaczcie jak to dobrze oswietlic,aha a tu jeszcze render bez gi z paroma omni nie rzucajacych cieni. jeszcze jedno czy ktos mi wytlumaczy do czego sluzą te wszystkie opcje w photon map i gdzie mozna ustawiac ile photonow ma generowac switlo i ile razy ma sie jeden photon odbic?? slyszalem ze jest cos takiego w brazilu prosze o jakies podpowiedzi.
Napisano 4 Czerwiec 200420 l Autor i jeszcze jedno dlaczego na renderze bez gi widac zirnistosc a na renderze z gi jej nie ma i dlaczego na renderze z gi z tylu nad szafą jest taki odblysk jakby bylo tak jeszcze jedno swiatlo?? no to tyle prosze o jakies odpowiedzi i milej nocy wam zycze:) EDIT: To jeszcze nie skonczona scena!!
Napisano 4 Czerwiec 200420 l do wiekszosci zastosowan w 99,9% nie robi sie szyb w oknach. jesli juz musisz to wylacz szyby z obliczen gi i we wlasciwosciach swiatla excluduj. poszukaj w wyszukiwarce forumowej. byl juz rozwiazywany ten problem, nawet cos tam pokazywalem chyba. no i na poczatk to polecam irradiance map a nie fotony.
Napisano 16 Czerwiec 200420 l wydaje mi się że GI z użyciem global photon map działa tylko z materiałami vray\'a.....(VRayMtl)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto