Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

glowkuje juz nad tym ze 4 dni i nie moge dojsc jak oswietlic pokój., moze pokaze narazie pare renderow(za kamerom jest okno z taką tekstora):

textura.JPG

 

a tutaj ustawienia swietla wpadajacego przez okno

dla light.JPG

 

 

 

i render bez GI

no gi.jpg

 

 

i render z GI i takimi ustawieniami:

z gi.jpg

dla gi.JPG

 

 

teraz mi wytlumaczcie jak to dobrze oswietlic,aha a tu jeszcze render bez gi z paroma omni nie rzucajacych cieni.

pokuj30.jpg

 

 

jeszcze jedno czy ktos mi wytlumaczy do czego sluzą te wszystkie opcje w photon map i gdzie mozna ustawiac ile photonow ma generowac switlo i ile razy ma sie jeden photon odbic?? slyszalem ze jest cos takiego w brazilu

 

prosze o jakies podpowiedzi.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

i jeszcze jedno dlaczego na renderze bez gi widac zirnistosc a na renderze z gi jej nie ma i dlaczego na renderze z gi z tylu nad szafą jest taki odblysk jakby bylo tak jeszcze jedno swiatlo??

 

no to tyle prosze o jakies odpowiedzi i milej nocy wam zycze:)

 

EDIT: To jeszcze nie skonczona scena!!

 

Napisano

do wiekszosci zastosowan w 99,9% nie robi sie szyb w oknach. jesli juz musisz to wylacz szyby z obliczen gi i we wlasciwosciach swiatla excluduj.

 

poszukaj w wyszukiwarce forumowej. byl juz rozwiazywany ten problem, nawet cos tam pokazywalem chyba.

 

no i na poczatk to polecam irradiance map a nie fotony.

Napisano

wydaje mi się że GI z użyciem global photon map działa tylko z materiałami vray\'a.....(VRayMtl)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności