Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Postanowilem sie podzielic prezentacja z Drimagine z pierwszego semestru. Jest to glownie modeling i kilka animacji (m.in. walkcycle, runcycle, bouncing ball/cube). Co do animacji to troche slabo wyszlo ale dopiero praktukuje, wczesniejj glownie modelowalem.

Komenty mile widziane.

Pozdrawiam

 

 

Edytowane przez guru

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kawał dobrej roboty. Bardzo spodobało mi się otwieranie głowy w której płonie ognicho oraz sposób w jaki zanimowałeś napisy. Modele też na prawdę niezłe i widać że masz sporo inwencji twórczej. Animacja chodu faktycznie trochę dziwaczna jest i postać wydaje się za sztywna w barach, ale za to w konwencji kreskówkowej świetnie się to sprawdza i wygląda dość komicznie i po prostu fajnie :). Zastanawia mnie tylko czy użyłeś jakiejś gotowej sekwencji? Wygląda to trochę tak jak ta wbudowana w maxa sekwencja chodu, którą wykorzystałem tu:

http://redbull00.yoyo.pl/furry.avi

Zauważam pewne podobieństwo (a przy okazji to nie mam pojęcia jak max to robi, ale jak dodałem do bipeda własne kości do uszu i ogona, to też je automatycznie zanimował xD)

Napisano
  • Autor

Wszystko jest robione w maya i Af i zadnych presetow. Animowalen recznie ale racja mechanicznie wyszlo. Dopiero sie ucze animacji i nie jest latwo i ciezko ocenic cos jak sie animuje ntą godzine. Wtedy juz zadnych niedoskonalosci sie nei widzi.

Napisano

Haha, ja nie mówię że złe, do kreskówki jest po prostu super :D Inaczej się to ma w przypadku próby zrobienia czegoś bardziej fotorealistycznego, ale przecież nie taki był zamiar twórcy, nie? :)

Co do animowania, to znam ten ból. Ostatnio morduję się z animowaniem kruka tak, żeby składał i rozkładał skrzydła, mógł startować itd. Po prostu syzyfowa praca!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności