Skocz do zawartości

Viewport Speed - od czego to-to zalezy?


gregkilla

Rekomendowane odpowiedzi

Myslalem, ze jeno od sprzetu czyli quadro. Sciagnalem wlasnie przykladowa darmowke trawy z HQ Plants z 3dmentor.ru - trawa z kilku milionow polygonow a viewport smiga mi jak ta lala... a w moich scenach jak zblize sie do miliona poly to robi sie dramat...

 

Scena z trawa jest z instancow po jakies 5k - czy ma to znaczenie, ze to sa instance? To nawet nie jest vrayproxy tylko zwykle meshe...

 

Ktos zna odpowiedz na ta zagadke?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

ta, instancje zdecydowanie pomagaja. Max ma tez straszne problemy w viewporcie jak jest duzo roznych obiektow, ostatnio sie sam z tym borykam. Zrob sobie dla przykladu scene z 100.000 roznych obiektow po 10 poly kazdy, i druga scene z 1 obiektem z 1mln poly, zwykle jest wielka roznica w szybkosci poruszania sie po tych scenach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności