dzudzu Napisano 4 Czerwiec 2004 Napisano 4 Czerwiec 2004 znalazłem tutka o robieniu ognia na cząstkach; gdy renderuję scanline\'m jest ok kilkadziesiąt sekund i gra muzyka ... gdy zaczynam to samo dla radiosity lub light tracera to komputer zdycha; po ok, 40 min rezygnowałem ... nie mam sił, jechałem na bardzo oszczędnych ustawieniach samych renderów oraz cząstek a komputer nawet nie dygnął :( pytanie: co robicie gdy chcecie połączyć efekty robione na particlach z GI ?? //tylko mi nie piszczcie, że trzeba mieć kompa na któym to śmiga bo się załamię:(
Gotham Napisano 4 Czerwiec 2004 Napisano 4 Czerwiec 2004 Wyłącz po prostu GI dla ognia... to i tak nie ma sensu... Ma być w pełni nasycony... Nie ważne w jakim jest otoczeniu... A jego oddziaływanie na świat musi być światłami... Innej (rozsądnej) drogi nie ma.
dzudzu Napisano 4 Czerwiec 2004 Autor Napisano 4 Czerwiec 2004 Gotham ... to jest to :) proste i klarowne. dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się