Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, robię pierwszy projekt w 3dsmax i natrafiłam na pewne trudności. mam mianowicie 2 pytania:

1. co zrobić, aby wygładzić powierzchnię walca, pozostawiając jednocześnie ostre wycięcia (takie jak na obrazku)? Czytałam jakiś tutorial o tym (dot. mesh smooth), ale nic z tego nie wyszło... jeżeli wystarczy zagęścić siatkę żeby "kanty" były mniej widoczne, to jak to zrobić?

2. Chciałam zrobić prostą wizualizację - wstawić ten obiekt na tle zdjęcia. Czy można to jakoś prosto zrobić w 3dmaxie? Próby zaimportowania obrazka spełzły u mnie na niczym...

Będę wdzięczna za każdą pomoc.attachment.php?attachmentid=76994&stc=1&d=1294753011

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Wielkie dzięki Karo, działa :)

 

Jeśli chodzi o pytanie 1 to nadal poszukuję odpowiedzi. Tutorial o którym wspominałam to ten: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=4384.

Nie udało mi się zrobić tego, co tam zaproponowano, czy to dlatego, że wcześniej przekonwertowałam do "editable poly" (żeby zrobić wycięcia)?

 

A i mimo wszystko chętnie się dowiem, czy na tym etapie mogę jakoś zagęścić siatkę podziałów (to też będzie jakieś wygładzenie)? Bo jeśli od razu ustalę ich liczbę jako bardzo dużą, to potem zaznaczanie ich do usuwania będzie baaardzo żmudne...




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności