~agawa Napisano 11 Styczeń 2011 Napisano 11 Styczeń 2011 Witam, robię pierwszy projekt w 3dsmax i natrafiłam na pewne trudności. mam mianowicie 2 pytania: 1. co zrobić, aby wygładzić powierzchnię walca, pozostawiając jednocześnie ostre wycięcia (takie jak na obrazku)? Czytałam jakiś tutorial o tym (dot. mesh smooth), ale nic z tego nie wyszło... jeżeli wystarczy zagęścić siatkę żeby "kanty" były mniej widoczne, to jak to zrobić? 2. Chciałam zrobić prostą wizualizację - wstawić ten obiekt na tle zdjęcia. Czy można to jakoś prosto zrobić w 3dmaxie? Próby zaimportowania obrazka spełzły u mnie na niczym... Będę wdzięczna za każdą pomoc.
Karo. Napisano 11 Styczeń 2011 Napisano 11 Styczeń 2011 Co do pyt.nr 2 wejdz tu: http://www.max3d.pl/tut.php?id=16
~agawa Napisano 11 Styczeń 2011 Autor Napisano 11 Styczeń 2011 Wielkie dzięki Karo, działa :) Jeśli chodzi o pytanie 1 to nadal poszukuję odpowiedzi. Tutorial o którym wspominałam to ten: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=4384. Nie udało mi się zrobić tego, co tam zaproponowano, czy to dlatego, że wcześniej przekonwertowałam do "editable poly" (żeby zrobić wycięcia)? A i mimo wszystko chętnie się dowiem, czy na tym etapie mogę jakoś zagęścić siatkę podziałów (to też będzie jakieś wygładzenie)? Bo jeśli od razu ustalę ich liczbę jako bardzo dużą, to potem zaznaczanie ich do usuwania będzie baaardzo żmudne...
Rekomendowane odpowiedzi