Sebazx6r Napisano 11 Styczeń 2011 Share Napisano 11 Styczeń 2011 (edytowane) Zastanawiam sie jak extrudowac to powierzchnie w maya ;/ w Rihno było to jakoś prostsze nie che wszystkich elementow po kolei extrudowac ;/. Wydaje mi sie ze poligonami zrobienie tej tarczy zajmie duuzo czasu. Ok juz sobie poradzilem. Przekonwertowalem na poligony z zaznaczonym cube i duza liczba przy count. Potem niedowaleniem 3 razy raz na wygładzenie (by przy smooth pojawil sie kant) kant był) potem na grubość i znowu na wygładzenie. Nastepnym razem to porostu zostawię krzywe wykorzystane do ciecia i z duplikuje powierzchni a następnie extrude na tych krzywych by zrobić boczne ścianki. rozwiazanie z neta tylko przydaloby sie jeszcze połączenie wszystkiego w całość. pozdrawiam. Edytowane 12 Styczeń 2011 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi