Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zastanawiam sie jak extrudowac to powierzchnie w maya ;/ w Rihno było to jakoś prostsze nie che wszystkich elementow po kolei extrudowac ;/. Wydaje mi sie ze poligonami zrobienie tej tarczy zajmie duuzo czasu.

 

35707074.jpg

 

Ok juz sobie poradzilem. Przekonwertowalem na poligony z zaznaczonym cube i duza liczba przy count. Potem niedowaleniem 3 razy raz na wygładzenie (by przy smooth pojawil sie kant) kant był) potem na grubość i znowu na wygładzenie.

Nastepnym razem to porostu zostawię krzywe wykorzystane do ciecia i z duplikuje powierzchni a następnie extrude na tych krzywych by zrobić boczne ścianki.

 

rozwiazanie z neta tylko przydaloby sie jeszcze połączenie wszystkiego w całość.

 

pozdrawiam.

Edytowane przez Sebazx6r

  • Wyświetleń 517
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności