Jump to content

Ford Mustang. Pierwszy większy projekt.


pucios

Recommended Posts

Witam, jako że to mój pierwszy większy projekt chce się was poradzić czy idę w dobrą stronę, czy może nad czymś jeszcze bardziej popracować. Oczywiście jak widać niżej mało jest jeszcze zrobione. I mam dość duży problem bo model wychodzi mi ciągle trochę krzywo. Czy jest na to jakiś sposób czy po prostu trzeba bawić się vertexami i krawędziami?

O to kilka screan shotow:

szkielet2w.jpgszkielet3.jpgszkielet1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

korzystasz z digital tuts? albo lynda to była - nie pamiętam. tam też tak była cięta siatka. lepiej skończ cały model a później dopiero bierz się za wycinanie świateł i resztę detalu. prostuj na bieżąco. jak dodasz detal to już nic nie wyprostujesz :)

Link to comment
Share on other sites

marcinW to byl digital tuts. pucios poprzednicy mowia dobrze detale rob dopiero jak bedziesz zadowolony z ogolnego krztaltu. Z tego co pamietam to w tym tutku gosciu wlasnie robi tak jak ty teraz ale ze wzgledow czasowych pomija zmudne ustawianie werteksow itd.(tut musialby trwac chyba z 12 dodz)

Link to comment
Share on other sites

tak robie z digital- tutors. Czyli np otwory na swiatla, wyciecia w karoserii zrobic na koncu jak bede mial gotowa bryle auta? I pozniej dopiero ciąć w tej bryle otwory np cutem? Nigdy czegos takiego nie robilem, wiec jestem zielony. Ale od czegos trzeba zaczac:D.

Link to comment
Share on other sites

dokladnie tak jak piszesz..najpierw base mesh z relatywnie niewielka iloscią poly (taka bys utrzymal glowne krzywizny bryły), wrzucasz TSa i ogladasz jak sie po wygladzeniu uklada, jesli zle to wracasz i przesuwasz..i tak w kolko az do uzyskania zadanego ksztaltu..wycinanki zostaw na pozniej

Link to comment
Share on other sites

szczerze mowiac to moglbys zaczac od nowa, z jednej strony przod pojazdu jest na tyle gęsty ze prostowanie i odchudzanie zajmie troche czasu, z drugiej - twoj model na tym etapie ma nie wiecej niz 200-250 face'ow i jak sam napisales jest to poczatek wiec niewiele tracisz...wydlub to jeszcze raz i nie ciachaj tak tej siatki :) na tym forum jest naprawde masa speców od aut (patrz link w moim pierwszym poscie)..podgladaj, pytaj, czytaj..powodzenia

Link to comment
Share on other sites

Hejka, swego czasu JohnZi 'popelnil' ten pojazd i wyszlo mu to zacnie..przejrzyj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=56690&highlight=mustang&page=10, sa tam clay'e z siatkami...a tak po krotce za gesto tniesz siatke i za wczesnie w detal, temu masz problemy z topologią..powodzenia

 

On robił nowszy model, była tam nawet poruszona ta kwestia i podany ten link :

 

http://www.motortrend.com/features/auto_news/2008/112_0812_2009_ford_mustang_vs_2010_ford_mustang/photo_02.html

 

Ten co robił JognZi jest po prawej a ten model co robi pucios po lewej. Zresztą w linku są zdjęcia porównawcze.

 

Życzę powodzenia w projekcie.

Deex

Link to comment
Share on other sites

On robił nowszy model, była tam nawet poruszona ta kwestia i podany ten link :

 

http://www.motortrend.com/features/auto_news/2008/112_0812_2009_ford_mustang_vs_2010_ford_mustang/photo_02.html

 

Ten co robił JognZi jest po prawej a ten model co robi pucios po lewej. Zresztą w linku są zdjęcia porównawcze.

 

Życzę powodzenia w projekcie.

Deex

 

oj prawda Deex, dwa rozne modele...niemniej jednak chodzi tutaj o to ze problem puciosa jest...no troszke bardziej elementarny, owe modele nie roznia sie az tak bardzo by nie moc wzorowac sie na sprawdzonych rozwiazaniach (model Johna), tym bardziej jezeli rozmawiamy o ogolnym podejsciu do ukladania siatki (w tym wypadku Mustanga)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy