pucios Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Witam, jako że to mój pierwszy większy projekt chce się was poradzić czy idę w dobrą stronę, czy może nad czymś jeszcze bardziej popracować. Oczywiście jak widać niżej mało jest jeszcze zrobione. I mam dość duży problem bo model wychodzi mi ciągle trochę krzywo. Czy jest na to jakiś sposób czy po prostu trzeba bawić się vertexami i krawędziami? O to kilka screan shotow: Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaiŁ Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Hejka, swego czasu JohnZi 'popelnil' ten pojazd i wyszlo mu to zacnie..przejrzyj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=56690&highlight=mustang&page=10, sa tam clay'e z siatkami...a tak po krotce za gesto tniesz siatke i za wczesnie w detal, temu masz problemy z topologią..powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
pucios Posted January 16, 2011 Author Share Posted January 16, 2011 Dzieki za link:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaiŁ Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 ju łelkom ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinW Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 korzystasz z digital tuts? albo lynda to była - nie pamiętam. tam też tak była cięta siatka. lepiej skończ cały model a później dopiero bierz się za wycinanie świateł i resztę detalu. prostuj na bieżąco. jak dodasz detal to już nic nie wyprostujesz :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 marcinW to byl digital tuts. pucios poprzednicy mowia dobrze detale rob dopiero jak bedziesz zadowolony z ogolnego krztaltu. Z tego co pamietam to w tym tutku gosciu wlasnie robi tak jak ty teraz ale ze wzgledow czasowych pomija zmudne ustawianie werteksow itd.(tut musialby trwac chyba z 12 dodz) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pucios Posted January 16, 2011 Author Share Posted January 16, 2011 tak robie z digital- tutors. Czyli np otwory na swiatla, wyciecia w karoserii zrobic na koncu jak bede mial gotowa bryle auta? I pozniej dopiero ciąć w tej bryle otwory np cutem? Nigdy czegos takiego nie robilem, wiec jestem zielony. Ale od czegos trzeba zaczac:D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaiŁ Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 dokladnie tak jak piszesz..najpierw base mesh z relatywnie niewielka iloscią poly (taka bys utrzymal glowne krzywizny bryły), wrzucasz TSa i ogladasz jak sie po wygladzeniu uklada, jesli zle to wracasz i przesuwasz..i tak w kolko az do uzyskania zadanego ksztaltu..wycinanki zostaw na pozniej Link to comment Share on other sites More sharing options...
pucios Posted January 16, 2011 Author Share Posted January 16, 2011 a w tym momencie zostawić ten model jak jest i robic dalej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaiŁ Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 szczerze mowiac to moglbys zaczac od nowa, z jednej strony przod pojazdu jest na tyle gęsty ze prostowanie i odchudzanie zajmie troche czasu, z drugiej - twoj model na tym etapie ma nie wiecej niz 200-250 face'ow i jak sam napisales jest to poczatek wiec niewiele tracisz...wydlub to jeszcze raz i nie ciachaj tak tej siatki :) na tym forum jest naprawde masa speców od aut (patrz link w moim pierwszym poscie)..podgladaj, pytaj, czytaj..powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deex Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Hejka, swego czasu JohnZi 'popelnil' ten pojazd i wyszlo mu to zacnie..przejrzyj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=56690&highlight=mustang&page=10, sa tam clay'e z siatkami...a tak po krotce za gesto tniesz siatke i za wczesnie w detal, temu masz problemy z topologią..powodzenia On robił nowszy model, była tam nawet poruszona ta kwestia i podany ten link : http://www.motortrend.com/features/auto_news/2008/112_0812_2009_ford_mustang_vs_2010_ford_mustang/photo_02.html Ten co robił JognZi jest po prawej a ten model co robi pucios po lewej. Zresztą w linku są zdjęcia porównawcze. Życzę powodzenia w projekcie. Deex Link to comment Share on other sites More sharing options...
M4rcus Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 ktory, to ten, co jest w bardzo...wide-owej wersji, z poteżnym wlotem na masce ?? juz troche pod czołg podchodzi:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaiŁ Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 On robił nowszy model, była tam nawet poruszona ta kwestia i podany ten link : http://www.motortrend.com/features/auto_news/2008/112_0812_2009_ford_mustang_vs_2010_ford_mustang/photo_02.html Ten co robił JognZi jest po prawej a ten model co robi pucios po lewej. Zresztą w linku są zdjęcia porównawcze. Życzę powodzenia w projekcie. Deex oj prawda Deex, dwa rozne modele...niemniej jednak chodzi tutaj o to ze problem puciosa jest...no troszke bardziej elementarny, owe modele nie roznia sie az tak bardzo by nie moc wzorowac sie na sprawdzonych rozwiazaniach (model Johna), tym bardziej jezeli rozmawiamy o ogolnym podejsciu do ukladania siatki (w tym wypadku Mustanga) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now