Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jako że to mój pierwszy większy projekt chce się was poradzić czy idę w dobrą stronę, czy może nad czymś jeszcze bardziej popracować. Oczywiście jak widać niżej mało jest jeszcze zrobione. I mam dość duży problem bo model wychodzi mi ciągle trochę krzywo. Czy jest na to jakiś sposób czy po prostu trzeba bawić się vertexami i krawędziami?

O to kilka screan shotow:

szkielet2w.jpgszkielet3.jpgszkielet1.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

korzystasz z digital tuts? albo lynda to była - nie pamiętam. tam też tak była cięta siatka. lepiej skończ cały model a później dopiero bierz się za wycinanie świateł i resztę detalu. prostuj na bieżąco. jak dodasz detal to już nic nie wyprostujesz :)

Napisano

marcinW to byl digital tuts. pucios poprzednicy mowia dobrze detale rob dopiero jak bedziesz zadowolony z ogolnego krztaltu. Z tego co pamietam to w tym tutku gosciu wlasnie robi tak jak ty teraz ale ze wzgledow czasowych pomija zmudne ustawianie werteksow itd.(tut musialby trwac chyba z 12 dodz)

Napisano

tak robie z digital- tutors. Czyli np otwory na swiatla, wyciecia w karoserii zrobic na koncu jak bede mial gotowa bryle auta? I pozniej dopiero ciąć w tej bryle otwory np cutem? Nigdy czegos takiego nie robilem, wiec jestem zielony. Ale od czegos trzeba zaczac:D.

Napisano

dokladnie tak jak piszesz..najpierw base mesh z relatywnie niewielka iloscią poly (taka bys utrzymal glowne krzywizny bryły), wrzucasz TSa i ogladasz jak sie po wygladzeniu uklada, jesli zle to wracasz i przesuwasz..i tak w kolko az do uzyskania zadanego ksztaltu..wycinanki zostaw na pozniej

Napisano

szczerze mowiac to moglbys zaczac od nowa, z jednej strony przod pojazdu jest na tyle gęsty ze prostowanie i odchudzanie zajmie troche czasu, z drugiej - twoj model na tym etapie ma nie wiecej niz 200-250 face'ow i jak sam napisales jest to poczatek wiec niewiele tracisz...wydlub to jeszcze raz i nie ciachaj tak tej siatki :) na tym forum jest naprawde masa speców od aut (patrz link w moim pierwszym poscie)..podgladaj, pytaj, czytaj..powodzenia

Napisano
Hejka, swego czasu JohnZi 'popelnil' ten pojazd i wyszlo mu to zacnie..przejrzyj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=56690&highlight=mustang&page=10, sa tam clay'e z siatkami...a tak po krotce za gesto tniesz siatke i za wczesnie w detal, temu masz problemy z topologią..powodzenia

 

On robił nowszy model, była tam nawet poruszona ta kwestia i podany ten link :

 

http://www.motortrend.com/features/auto_news/2008/112_0812_2009_ford_mustang_vs_2010_ford_mustang/photo_02.html

 

Ten co robił JognZi jest po prawej a ten model co robi pucios po lewej. Zresztą w linku są zdjęcia porównawcze.

 

Życzę powodzenia w projekcie.

Deex

Napisano
On robił nowszy model, była tam nawet poruszona ta kwestia i podany ten link :

 

http://www.motortrend.com/features/auto_news/2008/112_0812_2009_ford_mustang_vs_2010_ford_mustang/photo_02.html

 

Ten co robił JognZi jest po prawej a ten model co robi pucios po lewej. Zresztą w linku są zdjęcia porównawcze.

 

Życzę powodzenia w projekcie.

Deex

 

oj prawda Deex, dwa rozne modele...niemniej jednak chodzi tutaj o to ze problem puciosa jest...no troszke bardziej elementarny, owe modele nie roznia sie az tak bardzo by nie moc wzorowac sie na sprawdzonych rozwiazaniach (model Johna), tym bardziej jezeli rozmawiamy o ogolnym podejsciu do ukladania siatki (w tym wypadku Mustanga)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności