pucios Napisano 16 Styczeń 2011 Share Napisano 16 Styczeń 2011 Witam, jako że to mój pierwszy większy projekt chce się was poradzić czy idę w dobrą stronę, czy może nad czymś jeszcze bardziej popracować. Oczywiście jak widać niżej mało jest jeszcze zrobione. I mam dość duży problem bo model wychodzi mi ciągle trochę krzywo. Czy jest na to jakiś sposób czy po prostu trzeba bawić się vertexami i krawędziami? O to kilka screan shotow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaiŁ Napisano 16 Styczeń 2011 Share Napisano 16 Styczeń 2011 Hejka, swego czasu JohnZi 'popelnil' ten pojazd i wyszlo mu to zacnie..przejrzyj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=56690&highlight=mustang&page=10, sa tam clay'e z siatkami...a tak po krotce za gesto tniesz siatke i za wczesnie w detal, temu masz problemy z topologią..powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pucios Napisano 16 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 16 Styczeń 2011 Dzieki za link:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaiŁ Napisano 16 Styczeń 2011 Share Napisano 16 Styczeń 2011 ju łelkom ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinW Napisano 16 Styczeń 2011 Share Napisano 16 Styczeń 2011 korzystasz z digital tuts? albo lynda to była - nie pamiętam. tam też tak była cięta siatka. lepiej skończ cały model a później dopiero bierz się za wycinanie świateł i resztę detalu. prostuj na bieżąco. jak dodasz detal to już nic nie wyprostujesz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 16 Styczeń 2011 Share Napisano 16 Styczeń 2011 marcinW to byl digital tuts. pucios poprzednicy mowia dobrze detale rob dopiero jak bedziesz zadowolony z ogolnego krztaltu. Z tego co pamietam to w tym tutku gosciu wlasnie robi tak jak ty teraz ale ze wzgledow czasowych pomija zmudne ustawianie werteksow itd.(tut musialby trwac chyba z 12 dodz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pucios Napisano 16 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 16 Styczeń 2011 tak robie z digital- tutors. Czyli np otwory na swiatla, wyciecia w karoserii zrobic na koncu jak bede mial gotowa bryle auta? I pozniej dopiero ciąć w tej bryle otwory np cutem? Nigdy czegos takiego nie robilem, wiec jestem zielony. Ale od czegos trzeba zaczac:D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaiŁ Napisano 16 Styczeń 2011 Share Napisano 16 Styczeń 2011 dokladnie tak jak piszesz..najpierw base mesh z relatywnie niewielka iloscią poly (taka bys utrzymal glowne krzywizny bryły), wrzucasz TSa i ogladasz jak sie po wygladzeniu uklada, jesli zle to wracasz i przesuwasz..i tak w kolko az do uzyskania zadanego ksztaltu..wycinanki zostaw na pozniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pucios Napisano 16 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 16 Styczeń 2011 a w tym momencie zostawić ten model jak jest i robic dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaiŁ Napisano 16 Styczeń 2011 Share Napisano 16 Styczeń 2011 szczerze mowiac to moglbys zaczac od nowa, z jednej strony przod pojazdu jest na tyle gęsty ze prostowanie i odchudzanie zajmie troche czasu, z drugiej - twoj model na tym etapie ma nie wiecej niz 200-250 face'ow i jak sam napisales jest to poczatek wiec niewiele tracisz...wydlub to jeszcze raz i nie ciachaj tak tej siatki :) na tym forum jest naprawde masa speców od aut (patrz link w moim pierwszym poscie)..podgladaj, pytaj, czytaj..powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deex Napisano 16 Styczeń 2011 Share Napisano 16 Styczeń 2011 Hejka, swego czasu JohnZi 'popelnil' ten pojazd i wyszlo mu to zacnie..przejrzyj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=56690&highlight=mustang&page=10, sa tam clay'e z siatkami...a tak po krotce za gesto tniesz siatke i za wczesnie w detal, temu masz problemy z topologią..powodzenia On robił nowszy model, była tam nawet poruszona ta kwestia i podany ten link : http://www.motortrend.com/features/auto_news/2008/112_0812_2009_ford_mustang_vs_2010_ford_mustang/photo_02.html Ten co robił JognZi jest po prawej a ten model co robi pucios po lewej. Zresztą w linku są zdjęcia porównawcze. Życzę powodzenia w projekcie. Deex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M4rcus Napisano 16 Styczeń 2011 Share Napisano 16 Styczeń 2011 ktory, to ten, co jest w bardzo...wide-owej wersji, z poteżnym wlotem na masce ?? juz troche pod czołg podchodzi:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaiŁ Napisano 16 Styczeń 2011 Share Napisano 16 Styczeń 2011 On robił nowszy model, była tam nawet poruszona ta kwestia i podany ten link : http://www.motortrend.com/features/auto_news/2008/112_0812_2009_ford_mustang_vs_2010_ford_mustang/photo_02.html Ten co robił JognZi jest po prawej a ten model co robi pucios po lewej. Zresztą w linku są zdjęcia porównawcze. Życzę powodzenia w projekcie. Deex oj prawda Deex, dwa rozne modele...niemniej jednak chodzi tutaj o to ze problem puciosa jest...no troszke bardziej elementarny, owe modele nie roznia sie az tak bardzo by nie moc wzorowac sie na sprawdzonych rozwiazaniach (model Johna), tym bardziej jezeli rozmawiamy o ogolnym podejsciu do ukladania siatki (w tym wypadku Mustanga) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się