jakimek Napisano 16 Styczeń 2011 Share Napisano 16 Styczeń 2011 (edytowane) Witam ponownie, przy nałożeniu bitmapy trawy na obiekt i próbie renderu wyskakuje taki o to błąd http://img508.imageshack.us/i/renderb.jpg/ dodam jeszcze że jak zrobie nowego boxa obok i narzuce bitmape trawy na nim dobrze wyswietla trawe, czy ktoś wie na czym polega problem? Dziękuję, pozdrawiam. Edytowane 16 Styczeń 2011 przez jakimek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 16 Styczeń 2011 Share Napisano 16 Styczeń 2011 musisz mu dodac modyfikator UV mapping czy jakos tak. Jezeli jest to box to ustaw UV mapping na box a jak plain to na plain:D. Pisze z glowy bo nie mam maxa pod reka wiec nie moge sprawdzic. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakimek Napisano 16 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 16 Styczeń 2011 wiem o czym mówisz ale zbytnio nie wiem co po kolei ;] no nic popróbuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakimek Napisano 17 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2011 problem rozwiązany ;] ale pojawił się następny, gdy ustawiam światło i gry renderuje render jest strasznie ciemny, nawet gdy światło wyrzucam zostaje tak że jak renderuje jest strasznie ciemno, jak to rozwiązać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 17 Styczeń 2011 Share Napisano 17 Styczeń 2011 Ale renderujesz z viewportu czy za pomoca "camery". Jaki silnik renderujacy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakimek Napisano 17 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2011 z viewportu a silnik podstawowy 3ds maxa, tylko że przy modelowaniu bylo dobrze i narzucaniu textur normalnie renderowalo, jak tylko światłami zaczałem sie bawic rendery stały sie ciemne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 17 Styczeń 2011 Share Napisano 17 Styczeń 2011 Poeksperymentuj z "mocą" światła. Menu tools -> light lister -> multiplier; im więcej tym jaśniej świeci światło. Możesz również zmienić ekspozycję. Naciśnij "8"; w panelu "exposure control" z listy rozwijanej wybierz np. "logharithmic exposure...". Teraz możesz kontrolować za pomocą zmiany wartości brightness jasność sceny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakimek Napisano 17 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2011 działa ziomek propsy dla Ciebie ;] kurde jakie to jest piękne że na tym forum zawsze uzyskam właściwe rozwiązanie problemu, aż chce się pracować;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się