Gość akustycznie Napisano 18 Styczeń 2011 Napisano 18 Styczeń 2011 Witam! Mam pewien problem. Nie wiem jak zabrać się do wymodelowania czegoś takiego, jak na dołączonych rzutach (top oczywiście ma być symetryczny). Próbowałem szukać jakichś tutoriali związanych z modelowaniem skrzydeł wentylatora, jednak nie wiele mi to pomogło. Generalnie całość ma wyglądać mniej-więcej w taki sposób, jak na renderze, który wrzuciłem. Dodam, że jestem początkującym użytkownikiem 3ds max'a. Mógłby mnie ktoś nakierować w jaki sposób mam się do tego zabrać? ;-) Byłbym niezmiernie wdzięczny :)
stormwind Napisano 18 Styczeń 2011 Napisano 18 Styczeń 2011 co tu jest nietypowego? koło ze splinów do edit poly połowę edgów przesuwasz z shiftem na zewnątrz, potem w dół, rozszerzasz nogę, dajesz chamfer, kopiujesz 5 razy dodajesz modyfikator push z kolejnym offsetem, na koniec na wszystko dajesz shell, dostawiasz stożek i masz mebel.
Rekomendowane odpowiedzi