Napisano 18 Styczeń 201114 l Witam! Mam pewien problem. Nie wiem jak zabrać się do wymodelowania czegoś takiego, jak na dołączonych rzutach (top oczywiście ma być symetryczny). Próbowałem szukać jakichś tutoriali związanych z modelowaniem skrzydeł wentylatora, jednak nie wiele mi to pomogło. Generalnie całość ma wyglądać mniej-więcej w taki sposób, jak na renderze, który wrzuciłem. Dodam, że jestem początkującym użytkownikiem 3ds max'a. Mógłby mnie ktoś nakierować w jaki sposób mam się do tego zabrać? ;-) Byłbym niezmiernie wdzięczny :)
Napisano 18 Styczeń 201114 l co tu jest nietypowego? koło ze splinów do edit poly połowę edgów przesuwasz z shiftem na zewnątrz, potem w dół, rozszerzasz nogę, dajesz chamfer, kopiujesz 5 razy dodajesz modyfikator push z kolejnym offsetem, na koniec na wszystko dajesz shell, dostawiasz stożek i masz mebel.