Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pojawił się pewnien problem. Mam już gotową postać. Teraz tylko pozostalo mi nią zanimować. głowa jest osobnym obiektem i cała reszta ciała jest osobnym obiekatem (łącznie postać składa się z 2-óch obiektów) Bones dopasowałem idealnie i teraz powsta problem. Dodaje Skin do odpowiednich bones'ów. I gdy np. chcę żeby tylko sama ręka się zgięła, zgina się też reszta ciała. co zrobić aby zginała się sama ręka ? jeśli trzeba z niej zrobic osobny obiekt, to co pozniej zrobic gdy chcce zeby brzuch się zgiął, a ręka była przyczepiona (przyczepiona do barku). Prosze o pomoc ! :)

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem co dokładnie masz na myśli przez "Dodaje Skin do odpowiednich bones'ów". Do tego modyfikatora skin dajesz wszystkie kości składające się na postać, potem dopasowujesz envelopy, potem ustwiasz wieght vertexów, na koniec dodajesz skin morph, który rozwiąze problemy w miejscach sprawiających największe problemy. Poza tym połącz postać w jedno, prędzej czy później i tak to zrobisz. Możesz też na początek poćwiczyć na biped.

Napisano

Ok. mam już ustawione bones. Tylko teraz mam problem z tym Envelopes.

Znalazłem kilka tutoriali, ale nie ogarniam zupełnie. bardzo prosilbym o pomoc. nie wiem tez gdzie ten Vertex i jak sie je ustawia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności